Behöver lödkolv i Umeå

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ännu en av mina jag behöver hjälp trådar....

Någon stjärna körde över sladden till AC adaptorn på min laptop så jag behöver klippa av den biten som är glapp och löda ihop igen. Någon som kan ställa upp med lödkolv och avbitartång? Skicka gärna SMS till 0709207174 då batteriet dör om 35 min...

MVH
Andreas

Men kontakta f-helv-te GuW!
Han danar in pa zero level i mach III och loder dina pinaler inna du hunnit dra en GT!

Har inte Ume Universitet någon labsal du kan använda i 10 minuter?

Sockerbit? Avbitare är för kärringar, vanlig kniv fungerar och även osthyvel.

Min lödstation är utlånad, annars hade jag åkt över med den!

Jag har en liggandes i bilen och jag har jour i helgen så jag kommer då inte att vara ute på krogen, så det är bara att höra av dig om du vill låna den.

Jag har en liggandes i bilen och jag har jour i helgen så jag kommer då inte att vara ute på krogen, så det är bara att höra av dig om du vill låna den.

Kanon då ringer jag när jag nyktrat till i morgon ty just nu har någon hällt i mig en flaska Bin2.

Visst att molekylerna rör sig långsammare där det är kallt, men hur du kan datorera från 12:46 till 21:06 på ett batteri som endast har kraft nog att driva datorn i 35 min kan jag ändå inte förstå till hundra procent. :va

Visst att molekylerna rör sig långsammare där det är kallt, men hur du kan datorera från 12:46 till 21:06 på ett batteri som endast har kraft nog att driva datorn i 35 min kan jag ändå inte förstå till hundra procent. :va

Det är så kallt att klockvisarna går seg, doh!

Snäll chey på förfest kallas konceptet, just nu är det snäll chey efter efterfesten. Jag är numera nyduschad och hes som om jag druckit ett helt bränneri virre. Dags att försöka få tag på chekster.

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...