Imorse gav mitt blixtlås upp i skinnstället och jag behöver snabbt fixa det helst innan torsdag! Är det någon här som känner till någon som kan göra det snabbt och har tillgång till lämpliga blixtlås gärna i Uppsala?
/Panik
/Panik
Simba skrev:Imorse gav mitt blixtlås upp i skinnstället och jag behöver snabbt fixa det helst innan torsdag! Är det någon här som känner till någon som kan göra det snabbt och har tillgång till lämpliga blixtlås gärna i Uppsala?
/Panik
WestW skrev:AE tec HB
Kärrtorpsv. 73
Box 6097
12106 JOHANNESHOV
Telefon/Mobil:08-6002805
är väl bäst och säkert dyrast
Leta efter en vanlig skräddare annars
Uppsala
http://www.gulasidorna.se/query?wha...istrict_name=&district_type=&phone_prefix=018
Tom skrev:Ersoy på kungsholmen har fixat dragkedja åt mig. Jag har inget att anmärka på utförandet där, verkar vara rejält isytt.
I Uppsala har jag tyvärr ingen aning, men det borde ju gå att hitta en bra skräddare där med tycker man. Det är dock ganska viktigt att de förstår att det måste sys i ordentligt, så bäst är att lämna det till folk som förstår hur skinnställ används
Adressuppgifter
Ersoy Kem-Tvätt & Skrädderi HB
Kungsholmsg. 18, 112 27 STOCKHOLM 08-650 98 13
Mobiltfn 070-753 69 91
Simba skrev:Imorse gav mitt blixtlås upp i skinnstället och jag behöver snabbt fixa det helst innan torsdag! Är det någon här som känner till någon som kan göra det snabbt och har tillgång till lämpliga blixtlås gärna i Uppsala?
/Panik
Simba skrev:Säkerhet går i första hand, bara tanken på att jackan och byxan går isär vid en eventuell marksyning ger mig kalla kårar!
Taz skrev:Sprätta upp madrassen Simba, köp dig ett helställ...
Säkert, snyggt och oerhört mycket bekvämare än ett delat dito...
//D
Simba skrev:Jofama i Malung fixade mitt skinnställ med toppenresultat! Nu sitter det något kraftigare metalldragkedja än den som satt i orginalutförande i mitt Daineseställ. Sömmarna är proffsigt utförda och de har tvingats sprätta en hel del för att få till det och nu känns det som bättre än nytt! Dryga 400 gick det på inkl frakten tillbaka, därtill skall läggas min fraktkostnad dit ca 200 (med företagspaket, det var bråttom). Lagning utfördes dagen efter att de mottog mitt skinnställ hade de skickat tillbaka det till mig. Det blev utfört snabbt, smidigt, och proffsigt utfört!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |