Bekräftelse årsavgift SSEMSE

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Hej alla glada. Är det någon som har fått bekräftat att medlemsavgiften är betalad? Jag har det inte och tänkte kolla med er innan jag börjar besvära Jane.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Bingo skrev:
2648387 Hej alla glada. Är det någon som har fått bekräftat att medlemsavgiften är betalad? Jag har det inte och tänkte kolla med er innan jag börjar besvära Jane.

FEGIS!!!! :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CorbenDallas skrev:
2648404 FEGIS!!!! :D
Öh, hur menar du nu? Att det är otrevligt att prata med henne :va

Man ska inte besvära folk i onödan, särskilt inte om man kan ana att "fok" får samma fråga från en massa olika människor. Men svara på frågan nu, har du fått någon bekräftelse?

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Nope

Skickade ett Pm om det, men har inte fått svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PutteLiten skrev:
2648577 Nope

Skickade ett Pm om det, men har inte fått svar.
Tack för svaret. Då känner jag mig lugn :)

Edit: men jefla tomtesmiley då!

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
På något märkligt sätt har inbetalningskortet undgått mig.
Är man körd nu eller när är sista datumet :confused:

Blev ordentligt orolig när man slösurfar in här och ser diskussioner om medlemsskap...

AlexH

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Lånehoj
Bingo skrev:
2648387 Är det någon som har fått bekräftat att medlemsavgiften är betalad? Jag har det inte och tänkte kolla med er innan jag börjar besvära Jane.
Varför inte kolla med din bank? :rolleyes:
Har du uppgivit rätt gironr/kontonr och pengarna är dragna fr ditt konto = betalt

Varför ska Sydskanes skicka bekräftelse? :va
Är det inte onödigt merjobb?

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Tja, det syns inte på min eftersom allt är klumpat ihop med övriga räkningar.
Visserligen skulle jag nog kunna räkna baklänges så att säga och se om det saknas 250kr.

De flesta är nog mest oroliga för att mista sin plats då det är mer eller mindre omöjligt att få tillbaka den snabbt.

:hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AlexH skrev:
Varför ska Sydskanes skicka bekräftelse? :va
Är det inte onödigt merjobb?
Vad är det som föranleder frågorna, och varför ställer du dem till mig :confused:

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Tja det kan väl va bra med en bekräftelse på att allting har gått bra för skulle man bli av med sin plats p g a att man strulat till det så öhh hade man ju gråtit floder med blod och helsyntet motorolja.

Köra bana == Roligaste om finns

:)

Last edited:

Robbann

bild av Dede
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
FZ6-04 . CBR600RR-07
Deagol skrev:
2659719 Tja det kan väl va bra med en bekräftelse på att allting har gått bra för skulle man bli av med sin plats p g a att man strulat till det så öhh hade man ju gråtit floder med blod och helsyntet motorolja.

Köra bana == Roligaste om finns

:)

Håller med..
men jag har ju inte fått en sån liten söt postis lapp som du..:tungan
så inte förrän man har medlems kortet i sin hand kan man andas ut:rolleyes:

ses på banan:tummenupp

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Bingo skrev:
2658418 Vad är det som föranleder frågorna, och varför ställer du dem till mig :confused:

Det var ju faktiskt du som ställde frågan från början. Jag ser i alla fall logiken i frågorna...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
2659975 Det var ju faktiskt du som ställde frågan från början. Jag ser i alla fall logiken i frågorna...
Nej, det gjorde jag inte. Jag frågade om någon har fått en bekräftelse. Och när de förste svarade att han inte fått det drog jag slutsatsen att inga bekräftelser skickas ut. Jag var helt nöjd med det svaret.

Man får ha ganska livlig fantasi eller dålig läsförståelse för att få det till att jag anser att bekräftelser bör skickas ut. Jag tycekr att det är ganska modigt av er att hugga på det sättet med tanke på årstiden. Tomten finns, och han ser er. Han hade sett med större välvilja på er om ni hade besvarat ursprungsfrågan utan att blanda ihop den med era onda fantasier.

I år blir det kalsonger och varma strumpor under Corbens julgran :fakta :)

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Bingo skrev:
2660006 Nej, det gjorde jag inte. Jag frågade om någon har fått en bekräftelse. Och när de förste svarade att han inte fått det drog jag slutsatsen att inga bekräftelser skickas ut. Jag var helt nöjd med det svaret.

Man får ha ganska livlig fantasi eller dålig läsförståelse för att få det till att jag anser att bekräftelser bör skickas ut. Jag tycekr att det är ganska modigt av er att hugga på det sättet med tanke på årstiden. Tomten finns, och han ser er. Han hade sett med större välvilja på er om ni hade besvarat ursprungsfrågan utan att blanda ihop den med era onda fantasier.

I år blir det kalsonger och varma strumpor under Corbens julgran :fakta :)

MEEEN dåååå.
Du skrev "Är det någon som har fått bekräftat att medlemsavgiften är betalad?".
Jag menar att AlexHs svar är en bra uppmaning. Kolla din bankfan så behöver du inte sitta här o dryga dig. :D

Dessutom så kom tomten tidigt i år så jag kan fortsätta att vara precis lika dryg som vanligt. :tungan

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
2660039 MEEEN dåååå.
Du skrev "Är det någon som har fått bekräftat att medlemsavgiften är betalad?".
Jag menar att AlexHs svar är en bra uppmaning. Kolla din bankfan så behöver du inte sitta här o dryga dig. :D

Dessutom så kom tomten tidigt i år så jag kan fortsätta att vara precis lika dryg som vanligt. :tungan
Så här nära inpå jul bör man inte ge folk dryga uppmaningar om att kolla betalningen med sin egen bank. Min fråga gällde inte om betalningen har gått igenom, för det vet jag att den har. Min fråga gällde om någon hade fått sin betalning bekräftad.

Har du fått julklapparna reda? Vad blev det, en rejäl hurring? :D

Edit: den riktige tomten kommer på julafton. Corbens tomte var en falsk tomte. Det är corbens enda chans att få några julklapar öht, för han är en ond och grälsjuk människa.

Last edited:

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Bingo skrev:
2660169 Så här nära inpå jul bör man inte ge folk dryga uppmaningar om att kolla betalningen med sin egen bank. Min fråga gällde inte om betalningen har gått igenom, för det vet jag att den har. Min fråga gällde om någon hade fått sin betalning bekräftad.

Har du fått julklapparna reda? Vad blev det, en rejäl hurring? :D

Edit: den riktige tomten kommer på julafton. Corbens tomte var en falsk tomte. Det är corbens enda chans att få några julklapar öht, för han är en ond och grälsjuk människa.
Hurringen kommer antagligen taskigt inpaketerad på julafton.
Corben slutade tro på jultomten för ganska längesen. Vill man ha nåt bra i julklapp får man köpa det själv...

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Corben + Bingo == :pussa

Som ett långt och givande äktenskap :rolleyes:

:D

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO