belägg och luftfilter till blade -96...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Ska införskaffa nytt luftfilter och nya bromsbelägg bak till min älskling.

Belägg bak känns det som om ja inte är så kräsen med, behöver inga vursting grejer, men vilket märke ska ja inte köpa??

När vi kommer till luftfilter är ja helt lost, finns ju hur många sorter som helst.
Jag ska inte ha ngt kn filter, bara ett helt vanligt, fick ett pris av den lokala mc snubben, 395 tror ja det va samt ett annat som va något dyrare, 495:- tror jag .. rimligt pris?

Vad är skillnaden mellan dom olika, litar av ngn anledning inte på mc snubben här i stan, han verkar inte ha ordning påt riktigt.. inte jag oxå iof men det är en annan sak..
 

GOODAlien

Livet är en sexuellt överförbar sjukdom
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Danmark
Hoj
GS1000 sidovagn, Yamaha R7 OW 02, R1 racer. Aprilia mille RSV SP chopper , Aprilia AF1
Et vanligt filter til din vil kosta omkring 350kr för ett bra filter, så 400 är väl ett rimligt pris.
Bra bromsbelägg kostar från 200 til 250kr. Och då är det både med kevlar och uttan. Om det skal vara med kevlar eller inte.
Der får du prova med att söka för der är många inläg som just hanlar om det
 

hasse w

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
vallentuna
Hoj
CBR 600 RR ssp
Du kan lika gärna köpa original klossar till din hoj, Min handlare hade inga piratklossar när jag skulle handla till gammelblejden, Original kostade 60 kr mer än SBS klossarna!

Vad det gäller filtret så tror jag att ett original är att föredra, skiljer nog inte många kronor där heller, blejden verkar känslig på rätt "motstånd" i luftburken.
Min satt det KN filter i när jag köpte den, gick hur dåligt som helst i mellanregister...blev som en ny hoj när jag bytte, :tummenupp

Lycka till! Hasse
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top