bensin och olja

Waldemar

robban
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
aprilia rs125
hejsan jag undrar hur mång liter det går i rs tank.
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra smörj då?

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2815694 hejsan jag undrar hur mång liter det går i rs tank.
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra smörj då?
Nej, du ska ha spark i röva och en skopa vett :mad:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2815708
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra olja då.(smörj) hah
Vad har du för trim på den?

Samt man kan Edit:a och ändra istället för att skriva samma sak igen. ;)

Waldemar

robban
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
aprilia rs125
jag har ju inget trim så men ingen plugg el nåt trottlstoppet är borta..allt va borta när ja köpte den.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra olja då.(smörj) hah
Det var inte det jag hakade upp mig på.

Nu ska vi ta oss en pilleknarkare och fundera på varför du utrustats med en hjärna. Jag, hör och häpna, drar en sådan fullkomligt orealistisk gissning på att du skulle tänkta med den. Och vart leder detta oss? Tja, i nuläget är det bevisat att det inte leder någonstans. Men tills kommande gånger så kan du:

1. Testa öppna manualen till din RS. Det är inte farligt, den bits inte och bli inte förskräckt om du hittar det du söker däri.

2. http://www.justfuckinggoogleit.com

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
provat å kolla på bensinpumpen när du har tankat? å om du tankar hemma så kör du antagligen i en 10literdunk lr nåt (antar att du inte står mä 25litarn å försöker träffa tratten) å då kommer du förmodligen få i nästan allt å då vet du att de e 10 liter. ev lite mindre.

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer

Nu ska vi ta oss en pilleknarkare och fundera på varför du utrustats med en hjärna. Jag, hör och häpna, drar en sådan fullkomligt orealistisk gissning på att du skulle tänkta med den. Och vart leder detta oss? Tja, i nuläget är det bevisat att det inte leder någonstans. Men tills kommande gånger så kan du:

1. Testa öppna manualen till din RS. Det är inte farligt, den bits inte och bli inte förskräckt om du hittar det du söker däri.

:rofl :rofl :rofl :rofl :Bugar

Waldemar

robban
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
aprilia rs125
bensin o olja§

jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.
miffo:d

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II

2-3 % är la lagom?

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.

Om du tycker han beter sej dåligt är de väll en väldigt dålig ide att bete sej precis lika dant, eller vad tycker du?

leppe

Förvirrad
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
yz 250
2819173 jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.
Smart grabben.
1. hur handikappad kan man bli?
2. För att det är fan sorgligt att se hur kort visa kan tänka.
3. Om du nu vill ha ett svar är det ett plus att säga vilken årsmodel.

Frippe_

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
Aprilia MX 125, -06
En RS 125as tank rymmer 14 liter, varav 3,5 är reserv. :) Det gäller alla RS 125or från 99 och fram iaf. Äldre ändå vet jag inte.

Last edited:

Waldemar

robban
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
aprilia rs125
olja

Smart grabben.
1. hur handikappad kan man bli?
2. För att det är fan sorgligt att se hur kort visa kan tänka.
3. Om du nu vill ha ett svar är det ett plus att säga vilken årsmodel.

det kunde du frågat först ist för att framstå som en idiot och skriva som du gör. bara onödigt el vad tycker du?

En RS 125as tank rymmer 14 liter, varav 3,5 är reserv. :) Det gäller alla RS 125or från 99 och fram iaf. Äldre ändå vet jag inte.

okiej ja har en 00 :p så då vet ja tack så mycke

2-3 % är la lagom?

okej då ska ja köra på 3 för att va på säkra sidan:p
vill inte att den ska skära igen.

Last edited:

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
Hallåååå

Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...:va Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Vem behöver olja?:hihi kör utan, den kommer gå i 200 strypt!

Nej skoja, men det är väl 2 liter på en liter eller?

:D

Inget jag sa stämmer, men försök hitta på google, blanda ska man kunna
själv iallafall! sen vet jag inte exakt hur det är på din, kan det vara samma som på en 125a cross?:va

Edit: Ja det ska väl va ca: 2-3 % Samma som på crossar ungefär då
Lite olika kanske.

Last edited:

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...:va Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

Ser du?

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska