bensin på k*ken!!!

crusty

Lingon
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
HSB 400
bensin på kuken!!!

idag var jag å körde på eneby (nynäs) jag hade kört en tre pass sen, aj aj aj... glömde sätta på tanklocket efter lite tjafs å sånt, sen när jag kom till första hoppet.....*AAAGGhhhhh* fick bensin över hela brallorna och tröjan.
jag kände hur ballen började svida :eek: !! körde som Carla in i depån(det sved som fan) :skrämd , släppte hojjen på marken :tummenupp , tog allt vatten vi hade slet av mej brallorna mitt i depån och började ösa på picken med vatten :rodnar ....
:( fick en handuk och linda stickan.

efter en 15 minuter så va allt lungt, *pju*
ja vill ut å bränna!! :crash , körde ett tag kom halva varvet av ren trötthet så körde jag för fort i ett hopp, fick bakvikt och hoppade av crolllen, landa på svanskotan låg å åmade mej i fem minuter sen började jag röra mej lite, ingen kom :(, (tänk om jag hade burit ryggen) jag fick ligga bra länge innan ja fick hjälp av en gammal gubbe på ktm 525sx (med elstart, OBS!)
mitt stora problem att man ska sluta när man börjar bli slut å tappa kontrollen, men de e ju ap - kul och inte lätt å lägga av i tid...

:crash

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Ajajaja..

Man vet ju hur det smakar och hur huden blir på tex händerna.
Men du lär inte ha några flugor kvar i trumpeten efter en sådan tvätt! :tummenupp

Se upp med brandrisken de närmaste dagarna!

Bifogat

• nosmoke1.gif
    nosmoke1.gif
    987 bytes · Visningar: 721

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Skulle nog använda rejält med glidmedel den närmaste tiden när du ska sätta på tanten, lite för mycket friktion och du har en brasa i busken :eek: :skrämd :rolleyes:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jaa sveda på kotten e inte kul!. Jag skulle laga käk hemma hos en polare förra sommaren. Jag gjode en köttfärssås och han föreslog att jag skulle smula i några små pepparfrukter han hade. Efter ett tag började det svid i ögat då jag kliat mig i ansiktet. Då slog det mig att jag även varigt och pissat, och därmet berört min käraste ägodel (eller kansk näst käraste efter hojen?). Det började således svida som om jag hade doppat kuken i en burk tinner, och jag försökte förtvivlat spola av han i handfatet!. Men det hjälpte inte alls och som salt i såren garvade min bussiga polare så att han höll på att dö!. :eek:

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
har inte provat att doppa joysticken i bensin men att pissa på elstängsel är heller inget att rekomendera :fakta

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
:) Been there...

Barnolja funkar lika bra, och margarin.
fast vanlig tvål funkar ju minst lika bra.

Barnolja funkar även bra på händerna efter meckning innan man tvålar in sig.

/barnolja rulez!

Spinky Spendrup skrev:
:D

Testa filmjölk nästa gång du "lagar mat", pepparkryddor lär vara fettlösliga och vatten gör inte saken bättre.

:rofl

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
andersbrink skrev:
:) Been there...

Barnolja funkar lika bra, och margarin.
fast vanlig tvål funkar ju minst lika bra.

Barnolja funkar även bra på händerna efter meckning innan man tvålar in sig.

/barnolja rulez!

Om majsolja är gjort på majs... Vad är då Barnolja gjort på?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...