Som dom flesta vet så har jag en strypt rs 06:a och ja undrar om 0.9 i bensinförbrukning e högt för blandad körning..? Jag kollade genom att sätta tripmätaren på 0, fulltanka och sen köra 13 km och när ja tanka igen så behövdes 0.96 l
Kör en längre sträcka. Kör slut på tanken typ. Och sedan kolla hur långt du kom totalt. Det är en bättre mätning än en sådan kort sträcka. Kör man bara sådana turer så kanske min drar 1.3l/mil i totala förbrukningen.2915012Som dom flesta vet så har jag en strypt rs 06:a och ja undrar om 0.9 i bensinförbrukning e högt för blandad körning..? Jag kollade genom att sätta tripmätaren på 0, fulltanka och sen köra 13 km och när ja tanka igen så behövdes 0.96 l
Kör en längre sträcka. Kör slut på tanken typ. Och sedan kolla hur långt du kom totalt. Det är en bättre mätning än en sådan kort sträcka. Kör man bara sådana turer så kanske min drar 1.3l/mil i totala förbrukningen.
Min drar 0.5, +-0.05
Vet inte du var gasen sitter eller?2915114Min drar 0.5, +-0.05
Ursäkta mig men jag har praoat en vecka o mina matematiska kunskaper ligger för tillfället på noll.. men med hjälp av kalkylatorn, massa tid och pappas hjälp så fick jag fram förbrukning till 0.73.. så d e inte så illa egentligen.. lr..?
Mito is the shit!2915114Min drar 0.5, +-0.05
Mito is the shit!
Min drar inte heller mer än en halvliter om man kör normalt (=tråkig).
Och Loy håller käften, du vet att den inte går dåligt.Följ med mig ut och kör istället.
![]()
va du skojar det är ju fan ingeting det drar säkert min trimmade mt mer med 70cc och 22 mm ^^ vill inte veta vad min gasgas drar :S men tanken är ju på 9 L så man kommer la 10 mil iallfall![]()
![]()
![]()
Typ hastighet? Inte mer än 160...2916099Vad gör den om man kör roligt...
Det är sånt där som bara rinner rätt igenom din i princip.2916013Bensinförbrukning....vad är det???![]()
Det är sånt där som bara rinner rätt igenom din i princip.![]()
kan man inte räkna det i timmar istället,, om jag slår i 4 liter inanna träningen börjar så kan jag köra i typ 2.5 timmar..2917580jaha, då vet jag vad det är för nått![]()
![]()
började ana vad det kunde vara för nått
min ligger väll på MINST 1liter/milen![]()
kan man inte räkna det i timmar istället,, om jag slår i 4 liter inanna träningen börjar så kan jag köra i typ 2.5 timmar..
enkelt
edit: med åsnan dårå
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |