Berik!

Harder

Harder
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
På jakt efter en R1 igen ;)
Fick hem mitt berik LS2 3213 idag från fc-moto ;) Tog bara en vecka från order till leverans :banana

Bifogat

• kimm.JPG
    kimm.JPG
    102.3 KB · Visningar: 306
  • Kimmm.JPG
    Kimmm.JPG
    121.5 KB · Visningar: 298
Last edited:

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
När beställde du? vilken färg och vilken storlek? fick du nåt mail som bekräftade att det var på väg?

Jag beställde ett i storlek 54 den 25/4:e , men har inte hört ett ljud från dom än.

Harder

Harder
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
Förra tisdag beställde jag det. Kolla bilden efter färg. Storlek 48. Nej jag kollade på min order på deras sida sen såg jag att det va skickat. humm det låter skumt men ta och ring till dom då!

Stefanp skrev:
2130299 När beställde du? vilken färg och vilken storlek? fick du nåt mail som bekräftade att det var på väg?

Jag beställde ett i storlek 54 den 25/4:e , men har inte hört ett ljud från dom än.

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
Jag har beställt samma färg fast storlek 54, men jag reggade mig på deras sida efter jag gjort beställningen , så jag kan inte se nåt där.

Jag har skickat 2 mail till dom utan att få svar. , och jag ska ringa till dom , så jag går och gruvar mig för det nu,,,

Harder

Harder
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
Det är bara och ringa dit, dom är rätt bra på engelska med så det är inga problem.

Stefanp skrev:
2130320 Jag har beställt samma färg fast storlek 54, men jag reggade mig på deras sida efter jag gjort beställningen , så jag kan inte se nåt där.

Jag har skickat 2 mail till dom utan att få svar. , och jag ska ringa till dom , så jag går och gruvar mig för det nu,,,

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
Jo jag vet att dom är rätt så bra på engelska,, synd bara att inte jag är rätt så bra på engelska,,,,,,,,

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
UPS kom med mitt ställ idag - 6v efter order :yoparty

Har lärt mig detta av FC-Moto:

Lita inte på deras ord när de säger att de har varan i lager
De svarar aldrig på mail som gäller annat än frågor om vad de har i lager
De snackar hyffsad engelska och allt går så mycket bättre när man väl snackar med dem

UPS tar inte kort :huvet

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
storlek

Vilken storlek har ni beställt, vilka mått har ni?
har själv beställt från fc-moto.com tidigare och tycker de har funkat bra så nu tänkte jag beställa mig ett nytt skinnställ därifrån (Berik) kollade dock på deras lilla "storleks tabell" som de har.. och enligt den så ska jag ha;
strl; 58 över bröst
52 över midja
50 över höft
44 i armlängd
44 i benlängd..

så vilken storlek borde man satsa på? man vill ju inte att de ska vara pösigt eller behöva vika upp armar och ben :tungan

Sen får man väll fundera på att ryggplattan ska få platts under också.. hmm svårt detta, hur mycket töjer de sig och var töjer det sig bäst?

Någon som kan hjälpa mig? :7peta

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
Jag ringer fc-moto imorogn , om vi inte förstår varandra så klämmer jag ur mig de få ord jag kan på tyska, typ, ich hitler zug,,

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
jag beställde ett ställ av fc-moto på en söndagskväll (läs natt typ kl 23) och fick det i handen på onsdag morgon... det kallar jag bra service.. altså 2,5 dagar tills jag fick det.. :tummenupp

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
don_tomazo skrev:
2131613 En vecka från idag borde bli tisdag förra veckan och grått å svart verkar det vara :7peta :hihi

:4skrika bilden syntes inte när jag skrev inlägget..

Jag fick föresten ett samtal från ups idag,, mitt ställ kommer imorgon :banana

Men har ni fått betala i förskott när ni valt att betala vid leverans? ups vill att jag betalar in pengar idag, till deras konto , antingen att jag går in på banken eller så bara via internetbank.. låter konstigt ,,

Bjojo

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki zx9r -02
Berik

Jag beställde ett Berik ställ av Fc-moto. Funkade skitbra. tog ca en vecka från beställning tills jag hade det på mig. :banana

Mailade dock flera gånger efter att jag beställt för att få reda på leveranstid, om dom hade det på lager o.s.v. Men inget svar. Spelar ingen roll nu när jag fått mitt ställ men det är ändå lite dåligt. :3freak

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
Och mitt ställ kom idag ocskå, tog en dryg vecka , har ocskå skickat lite mail utan att få svar.

Men det gör ju mindre nu när stället har kommit och korvskinnskänslan är total..

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Kort fråga, hur funkar det med betalningen? Kommer de med grejerna till dörren á la budfirma och så får man lösa ut paketet direkt med budpersonalen? Hur funkar det med växling osv. eller kommer notan i SEK?

Cookiemannen

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2006
Hoj
Hornet 600
Betalningen görs i SEK. Vill man kan man även kontakta UPS kundservice för att få reda på hur mycket man ska betala i SEK då det verkar som de vill ha så jämna pengar som möjligt. Det går som tidigare nämts även bra att betala in pengarna till UPS när man fått bekräftat att paketet är på väg om man inte vill stå med en massa kontanter.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!