Besöksräknare till hemsida? Vilken är gratis och bäst?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Tjenare!
Vilken besöksräknare/tracker är bäst?

Den ska givetvis vara gratis.
Det var länge sedan jag använde någon nu så jag har nollkoll. Däremot har jag varit med om sega och buggiga räknare med dålig svarstid...

Så.... Vilken?

Beroende på vilket webhotell du har så finns det ju ofta med när du köper - om du inte prompt måste ha en som syns (som man hade på 90-talet). Jag har One.com och där får full statistik genom två olika tjänster, mycket praktiskt.

Beroende på vilket webhotell du har så finns det ju ofta med när du köper - om du inte prompt måste ha en som syns (som man hade på 90-talet). Jag har One.com och där får full statistik genom två olika tjänster, mycket praktiskt.

Räknare på sidan känns väldigt omodernt och ser väldigt illa ut, tycker jag. Kör googlestatictis tror jag det heter, funkar jättebra och är gratis.

Edit: http://www.google.com/analytics/ hette det visst :D:D

Vad blir snyggast tror ni? Om jag lägger räknaren bredvid eller mellan Hobbe och den galoperande älgen? Jag funderar på att lägga den mellan. Det borde bli snyggast rent dissajnmässigt!

Hobbe.gif
60px-Counter.gif
moose2.gif

....det jag vill åt är statistiken, inget annat. Jag har sidan hos fs-data men inte hittat något hos dem om besöksstatistik...

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back