Visst är det så men jag vet inte om det är något man kommer att störa sig på. Är det det kommer jag ju ångra mig efteråt om jag väljer kolfiberburken...Emmi skrev:Precis så tyckte jag med.
Ähhh, nu är du taskig...Arctic#1 skrev:Salj alla och kjøp en sån som jag har..skønt ljud..skojar bara, kolfiber varianten va ju snygg..
Vad trött jag blir, inte får jag mer klarhet ifrågan heller...Arctic#1 skrev:Jodå jag gillar den, men kolfiber varianten va snygg den med!
raukroland skrev:Har beslutsångest!
Vet inte vilket bolton som är snyggast.
Hjälp mig genom att säga din åsikt...
Vad tycker du!!!!!!!!!!!!!! om jag vore dig skulle jag ta det du först tänkte annars singla slant eller fråga frugan(om du har en) för dom har ofta rätt annars s¨kan inte ge dig några råd
Ingen fruga men en sambo sedan 15år...gurra snurra skrev:Vad tycker du!!!!!!!!!!!!!! om jag vore dig skulle jag ta det du först tänkte annars singla slant eller fråga frugan(om du har en) för dom har ofta rätt annars s¨kan inte ge dig några råd
AJ aj vad slitet bakdäckArctic#1 skrev:Salj alla och kjøp en sån som jag har..skønt ljud..skojar bara, kolfiber varianten va ju snygg..
Tyvärr har jag inte hittat några slipon till min hoj...Kyckling skrev:Jag tycker nog att kolfiber var snyggast om det inte varit för den sinnessjuka övergången mellan runt och ovalt...
Hur fasen kan man konstruera något dylikt?! :kocko
Varför köpte du bolt-on? Sitter det inte en skarv på röret en bit ner som på t.ex. Yamaha?
Gör det det så rekomenderar jag att du säljer båda och köper ett snyggt ovalt kolfiber-slipon.
Titanburken var f.ö. alldeles för lik original för att det ska vara roligt.
raukroland skrev:Det lutar nog åt kolfiber tror jag, den sitter redan på och jag har provkört...
Titan är lite väl lik original men den stämmer bättre i färg med resten av hojen...
Ju mer jag funderar ju mer osäker blir jag...
Såg ju bra ut tycker jag.Firefly skrev:Jag skaffade då ett ART... Det var denna tråden som informerade mig om märket... Och idag kom ett på posten...
oooh, då fick jag en lyxvariant...raukroland skrev:Såg ju bra ut tycker jag.
På min ART-burk satt det inget sånt där rött fint ART-märke på sidan...
Det står bara ART på bakgaveln likadant som man ser på bilden på din burk...
Tveka inte.Vill man inte ha några övergångar så får man köra med rakt rör.raukroland skrev:Ja, det är ju den övergången från rund till oval som jag är skeptisk till...
Det är därför jag tvekar...
Willmar skrev:AJ aj vad slitet bakdäck
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras