GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hur ska man göra när man ser ett inlägg som är länkat till ett spel, skoj eller liknande som man redan har sett ett par gånger.
Vissa har ju satt i system att leta reda på om det varit postat tidigare, bara för att tråka & skriva gammaaaaaalt.Nr:18 skrev:Klart som fan att man måste tala om hur uppmärksam man är som redan sett den![]()
Nr:18 skrev:Klart som fan att man måste tala om hur uppmärksam man är som redan sett den![]()
Leta upp den och länka då!triple skrev:Exakt!![]()
Fast denna fråga har varit uppe förut![]()
GSXR1100R skrev:Vissa har ju satt i system att leta reda på om det varit postat tidigare, bara för att tråka & skriva gammaaaaaalt.
Nr:18 skrev:Leta upp den och länka då!![]()
Tyro skrev:Jag brukar bara skita i om den är gammal och trycka på den utmärkta knappen "Bakåt". Man måste ju inte svara på alla inlägg![]()
UrbanTiger skrev:Jo det är en oskriven lag![]()
UrbanTiger skrev:Inte än, men värmer just upp en skopa för en riktig omgång![]()
Använd knappen "rapportera inlägg" så får du se vad som händer....-Lowrider- skrev:Jag som trodde att just dessa onödiga skittrådar och inlägg skulle försvinna nu när moderatorn började banna folk,,,men, men det verkat inte gälla alla.![]()
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Hur ska man göra när man ser ett inlägg som är länkat till ett spel, skoj eller liknande som man redan har sett ett par gånger.
Jag har diplomatisk immunitet på SH.-Lowrider- skrev:Jag som trodde att just dessa onödiga skittrådar och inlägg skulle försvinna nu när moderatorn började banna folk,,,men, men det verkat inte gälla alla.![]()
![]()
![]()
Hej "vissa"Mavve skrev:Annat: Rapportera inlägget....
Sen skriver man att den är gammal, glömmer man länk letar man upp den sen o postar den efteråt.
... fast jag e ju arbetslös![]()
Detta inlägg är rapporterat till en moderatorGSXR1100R skrev:Jag har diplomatisk immunitet på SH.
Sork Hålbaronen skrev:SH=Stockholm![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |