Bestill aldri fra FATBIKEZ.COM!!!

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Om dere søker litt rundt på nettet så ser dere utrolig mange som har hatt problemer med denne selgeren, inkludert meg. Skulle ønske jeg sjekket dette tidligere før jeg bestilte. Han sender ikke ordren, man får aldri det man har bestilt og han lyver på mail. Ville bare advare fremtidige kjøpere, tenk dere om en ekstra gang først. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe fra han igjen, og jeg kommer aldri til å anbefale han til noen. Bad business deluxe. :tummenner
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Från google translate:

Beställ FATBIKEZ.COM Aldrig!
Om du söker runt lite på nätet så att du kan se så många som har haft problem med detta säljare, inklusive mig. Önskar att jag kontrollerat detta tidigare innan jag beställde. Han sänder inte den ordning, du aldrig får vad du har beställt och han ligger på posten. Ville bara varna framtida köpare, tänk om en gång till först. Jag kommer aldrig köpa något från honom igen, och jag kommer aldrig rekommendera honom till någon. Dålig affär deluxe
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Från google translate:

Beställ FATBIKEZ.COM Aldrig!
Om du söker runt lite på nätet så att du kan se så många som har haft problem med detta säljare, inklusive mig. Önskar att jag kontrollerat detta tidigare innan jag beställde. Han sänder inte den ordning, du aldrig får vad du har beställt och han ligger på posten. Ville bara varna framtida köpare, tänk om en gång till först. Jag kommer aldrig köpa något från honom igen, och jag kommer aldrig rekommendera honom till någon. Dålig affär deluxe

Men vaffan, google translate ä ju värdelös! Men du fattar :whip
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
kanske därför han aldrig får iväg några prylar, han är för upptagen med att ligga på posten.

skämt åsido. tack för tipset! ska hålla mig borta från den där.

Haha, kanske..! :va Men det e dålig ändå! Har aldrig upplevt liknande förut.. :huvet
 

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
En regel är ju att aldrig förskottsbetala till personer/företag som man inte VET är OK.
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Shit jag fattar ingenting!
Vad är det där, norska eller danska? ( orkar inte googla narvik nej och har dåligt lokalsinne)

Har du provat ringa firman och ordna upp det? Jag har haft en hel del strul med allt internetshoppande man gjort men det brukar alltid lösa sig när man pratar med firman över telefon och låter bli att maila ett tag. Ett tips bara om du nu inte redan försökt.
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Vad hade du beställt om jag får fråga:)

Yoshi kepsar och nån t-shirt.

Shit jag fattar ingenting!
Vad är det där, norska eller danska? ( orkar inte googla narvik nej och har dåligt lokalsinne)

Har du provat ringa firman och ordna upp det? Jag har haft en hel del strul med allt internetshoppande man gjort men det brukar alltid lösa sig när man pratar med firman över telefon och låter bli att maila ett tag. Ett tips bara om du nu inte redan försökt.

Det är norsk och det är ju fan ingen stor skillnad! Fattar inte att ni inte förstår norska ??

Jag har majjlat med han (enmansföretag) sen februari! (!!) Han ljuger bara, han är en riktig nolla. Bullshit all over the place. Han säger han har skickad grejjerna men dom kommer aldrig. Ger fel tracking number m.m.
 
Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Yoshi kepsar och nån t-shirt.



Det är norsk och det är ju fan ingen stor skillnad! Fattar inte att ni inte förstår norska ??



Tjaa ... Två olika språk är trotts allt två olika språk? inget konstigt med det. Hoppas det löser sig iallafall. Om inte annat så har du lärt dig den hårda vägen. Jag brukar aldrig kolla upp säljarna innan och är alltid för snål för att betala postförskott så jag betalar iförväg. Har för det mesta gått bra men jag har kanske haft tur. Brukar handla av sidor/firmor som ser seriösa ut, sen kan man ju aldrig vara säker.
Men prova ring som sagt om du får tag på nått nummer, ring och tjata tills han inte orkar med dig längre.
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Tjaa ... Två olika språk är trotts allt två olika språk? inget konstigt med det. Hoppas det löser sig iallafall. Om inte annat så har du lärt dig den hårda vägen. Jag brukar aldrig kolla upp säljarna innan och är alltid för snål för att betala postförskott så jag betalar iförväg. Har för det mesta gått bra men jag har kanske haft tur. Brukar handla av sidor/firmor som ser seriösa ut, sen kan man ju aldrig vara säker.
Men prova ring som sagt om du får tag på nått nummer, ring och tjata tills han inte orkar med dig längre.

Det är ju nästan som två olika dialekter :cool:
Anyshit, hoppas också at det löser sig men förväntar ingenting... Det
är nog jag som haft otur... Han svarar inte telf :)
 

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Yoshi kepsar och nån t-shirt.



Det är norsk och det är ju fan ingen stor skillnad! Fattar inte att ni inte förstår norska ??

Jag har majjlat med han (enmansföretag) sen februari! (!!) Han ljuger bara, han är en riktig nolla. Bullshit all over the place. Han säger han har skickad grejjerna men dom kommer aldrig. Ger fel tracking number m.m.

Alla här har faktiskt inte gått ut grundskolan och kan inte dechiffrera norska :7peta :D

Finns det fortfarande ingen tråd ang. oseriösa handlare?
 

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
du måste ju anmäla han, vem vet polisen kanske har några anmälningar på han redan , dom brukar ju vara sega och det kanske händer nåt om fler anmäler

det kan ju egentligen inte vara så svårt att få tag på den där jönsen
 

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
Jag brukar i regel akta mig för företag som stavar med z där det ska vara s. Funz, gamez, bikez etc,,
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Alla här har faktiskt inte gått ut grundskolan och kan inte dechiffrera norska :7peta :D

Finns det fortfarande ingen tråd ang. oseriösa handlare?

Hihi, förlåt, jag förstår :katt

du måste ju anmäla han, vem vet polisen kanske har några anmälningar på han redan , dom brukar ju vara sega och det kanske händer nåt om fler anmäler

det kan ju egentligen inte vara så svårt att få tag på den där jönsen

Många har redan anmält han. Han svarar på majl varje dag men....

Använd PayPal då är du säker på att dina pengar inte försvinner till oseriösa personer/företag.

I will from now on...!

Jag brukar i regel akta mig för företag som stavar med z där det ska vara s. Funz, gamez, bikez etc,,

:tummenupp

Lugn fleksnes det ordnar sig :rolleyes: :tungan

Haha, fiint :tummenupp :pannkyss


Näfan nu åker ja till Schweden igen! Vi hörs! :hej
 
Last edited:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Hahaha fan vad arg du är lilla tjejen..

Danska och norska är för övrigt väldigt olika och ni norrmän har ju ganska stora problem med att förstå båda danskar och semidanskar (skåningar).
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top