Betaltjänst

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
Jag satt och funderade på om det är möjligt att knyta en betltjänst till annonsdelen, typ den blocket har... det känns lite osäkert när personer kräver pengarna innan de skickar prylarna... lika osäkert känns det att skicka prylar innan man fått pengar... antar att en sådan tjänst inte kan vara gratis... som sagt det var en fundering... :va

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Går ju alltid att skicka med bussfrakt och att personen som ska ha paketet måste lösa ut det när han hämtar det.
Så har jag gjort och det har funkat fint.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det finns redan på Blocket. http://www.internetgirot.se/betala

Jag litar på mänskligheten och chansar. Har en kille som ev. ska köpa mitt skinnställ och jag skickar så får han sätta in när det kommit alt. returnera. Funkade förra gången men nån gång blir man väl screwed. Internetgirot verkade lite tjorvigt.

anol70 skrev:
Jag satt och funderade på om det är möjligt att knyta en betltjänst till annonsdelen, typ den blocket har... det känns lite osäkert när personer kräver pengarna innan de skickar prylarna... lika osäkert känns det att skicka prylar innan man fått pengar... antar att en sådan tjänst inte kan vara gratis... som sagt det var en fundering... :va

Internetgirot är gratis också.

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
Nicke skrev:
Det finns redan på Blocket. http://www.internetgirot.se/betala

Jag litar på mänskligheten och chansar. Har en kille som ev. ska köpa mitt skinnställ och jag skickar så får han sätta in när det kommit alt. returnera. Funkade förra gången men nån gång blir man väl screwed. Internetgirot verkade lite tjorvigt.

Internetgirot är gratis också.
fick för mig att det var en tjänst som blocket tillhandahöll... men då vet jag bättre... det kan vara något att testa... :tummenupp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
anol70 skrev:

Se min POLL & skriv ett inlägg (lyft tråden)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=93771

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...