Bike week på Gelleråsen?

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Nån som vet om det blir allmänåkning på vardagarna mellan tävlingarna? Brukar va runt mitten av juli. Vore ju kul om vi kunde samordna ett gäng å fara ner och köra bana och titta på tävlingarna i några dagar. Bara bromspumpen kvar att fixa på hojen :D Vilka ska tävla där från distriktet?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tjena Micke.
Ja det är allmänåkning som vanligt på BikeWeek.
Jag skall nog ned och träna under veckan Måndag till Onsdag som det ser ut just nu. Jag skall dock inte tävla eftersom de inte kör Rookie 1000 klassen, men N-TRADE RACING är representerat genom Hasse Swenson i Nordic Superbike.
Han kommer nog ned till Karlskoga på Onsdagen.

Här hittar du tidsschemat. Välj Tidsschema BIKEWEEK i menyn till vänster.

http://www.karlskogamotorstadion.com/uemfim/uemfimindex.htm

Mvh

/ Kenneth

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Grymt roligt på BikeWeek :tummenupp
Har varit nere och kört Mån,Tis, Ons på Licensträningen och även kört lite föråkare i snabbare gruppen på allmänåkningen. Det var första gången jag körde på nya banan och första gången som jag körde nuvarande racehojen på Gelleråsen. Jätteroligt och värsta kanonvädret med toksol. Kom lite regn igår på morgonen men sen blev det stekhett igen. Som jag tidigare skrev så åkte jag hem igårkväll (Onsdag) men Hasse Swenson kom ner istället och kommer att tävla för distriktet och NRS i Nordic Superbike på Söndag. Vi håller tummarna för honom.

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping