Bikerbrud

Status
Ej öppen för fler svar.

Jonna

Guest
Tänkte bara ta å säga hej då för mig=) Jag tar inte bort mig själv härifrån för att jag tog illa upp av vad folk sa angående att en tjej kör. Jag har ingen dator och ingen tid för att slösa tid på internet...jobbar mkt sen blir de hoj körning=)
+ så... i början var de lite kul när folk skrev roliga, knäppa grejer. men sen kändes de så fjantigt att hålla på skriva såhär. Alltså fjantigt från min sida att svara och att ens lägga ner den tiden. Så nu försvinner jag snart. Vi ses antingen på barkarby om de är bra väder eller ute på vägarna... ha de bra!! hej då

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
"...Jag tar inte bort mig själv härifrån för att jag tog illa upp av vad folk sa angående att en tjej kör."

du menar att en del varit taskiga mot dig?

ha en fortsatt schysst hoj-säsong annars :tummenupp

singel

Runka.com
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ZX10R
Helt rätt!:yoparty Finns annat och göra än att sitta vid datorn och svara på massa töntiga:va inlägg. Åk hoj istället.:squid

Jonna

Guest
nej nej. jag blir inte bortstkrämd. visst vart man irriterad när folk skrev ligga osv. men äsch sånt är man van med, de finns idioter överallt. Jag stänger ner här för jag tycker jag själv vart pinsam som ens svara..bättre å ha dold identitet å bara köra på gatorna än sitta å snacka på internet att man kör hehe

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Många här verkar tro att man får omkull brudar genom fråga om dom vill :ligga på ett forum :huvet

fast det är väl mer menat som skoj? inget att bry sig om m.a.o...men all respekt för att det kan gälla något annat för trådskaparen. trist är det iallafall.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
nej nej. jag blir inte bortstkrämd. visst vart man irriterad när folk skrev ligga osv. men äsch sånt är man van med, de finns idioter överallt. Jag stänger ner här för jag tycker jag själv vart pinsam som ens svara..bättre å ha dold identitet å bara köra på gatorna än sitta å snacka på internet att man kör hehe

förstår vad du menar. men det är helt ok att känna sig pinsam då och då. största anledningen till att jag är här är att jag har frågor ibland som rör hojjen och folk kan en hel del här på sh.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
fast det är väl mer menat som skoj? inget att bry sig om m.a.o...men all respekt för att det kan gälla något annat för trådskaparen. trist är det iallafall.
Problemet med just den delen är väl snarare att det är en form av internskämt som nyreggade har svårt att förstå.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Problemet med just den delen är väl snarare att det är en form av internskämt som nyreggade har svårt att förstå.

visst. men som är snabbt att förstå efter en dag eller två. återigen, har dock all respekt och förståelse för trådskaparen och beslutet hon tagit.

Jonna

Guest
hehe alltså de e inte så. de visste jag redan, killen som sa att jag skulle fixa sh sa att i början kommer folk skämta lite om å ligga men ta inte illa upp och de har jag inte. men kände att de tar mkt tid och jag blev nyfiken vad folk skrev och som sagt utan dator så blir de lite komplicerat ; )

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
hehe alltså de e inte så. de visste jag redan, killen som sa att jag skulle fixa sh sa att i början kommer folk skämta lite om å ligga men ta inte illa upp och de har jag inte. men kände att de tar mkt tid och jag blev nyfiken vad folk skrev och som sagt utan dator så blir de lite komplicerat ; )

:tummenupp

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA

Alla vuxna människor behöver väl en dator och tillgång till Internet. Vill du tillbaka till 1700-talet, eller? Att inte ha Internet är som att inte ha mobil... jag förstår inte...
:va

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Lite synd att testosterontomtarna skrämmer bort dom få brudar som söker sig hit :(

Många här verkar tro att man får omkull brudar genom fråga om dom vill :ligga på ett forum :huvet

Fast det kan ju vara en framgångsrik taktik...Det kan ju vara så att många brudar som söker sig hit (och som blir bortskrämda) gör det bara för att få uppmärksamhet och för att utsättas för seriös butt kissing. Vi har ju 3 miljoner kåta, singel SH snubbar och 1.3 brudar som känner till "ratiot" väldigt väl. Drömsits kanske ? Så kommer en av dessa snubbar och istället för att slicka röv underdåningt säger vad det är han vill ...utan att linda in det :tungan ? Fö så funkar taktiken på min flickvän...fast då ställer jag ju förstås inte frågan på ett forum *asg*

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
R1 07'
Jag tror Herr Sigmund Freud snurrar 17 000 rpm i graven nu....(om han kan läsa denna tråden vill säga) ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke