RandomDude
Gudomlig sporthojare
Jag har haft denna Volvo 745 -90 i 2 år nu, själv har jag varit nöjd med den, men motorcykeln väger högre och så därför vill jag bli av med den!
Jag gör hellre någon här på sidan eller kanske släkting till denna glad, än att lägga ned en massa tid på att försöka sälja den för några tusenlappar. Den är inte besiktigad endast på grund av att jag saknar godkända sommardäck, samt att det är en bränsleslang som behöver bytas eftersom den droppar lite bensin. Annars en helt fungerande bil!
Är det någon som är intresserad skriv nedan! Jag vill helst bli av med den innan månadens slut!
Paketet innehåller:
1 st Volvo 745 1990 - FDK 313
12 st fälgar med däck (4 st Volvo original lättmetallfälgar)
4 st dubbad vinterdäck i gott skick!
8 st sommardäck som troligen är för slitna för att klara besiktningen.
1 st modern Pioneer stereo med USB, CD, MP3, etc.
1 st Subwoofer med tillhörande slutsteg.
Jag gör hellre någon här på sidan eller kanske släkting till denna glad, än att lägga ned en massa tid på att försöka sälja den för några tusenlappar. Den är inte besiktigad endast på grund av att jag saknar godkända sommardäck, samt att det är en bränsleslang som behöver bytas eftersom den droppar lite bensin. Annars en helt fungerande bil!
Är det någon som är intresserad skriv nedan! Jag vill helst bli av med den innan månadens slut!
Paketet innehåller:
1 st Volvo 745 1990 - FDK 313
12 st fälgar med däck (4 st Volvo original lättmetallfälgar)
4 st dubbad vinterdäck i gott skick!
8 st sommardäck som troligen är för slitna för att klara besiktningen.
1 st modern Pioneer stereo med USB, CD, MP3, etc.
1 st Subwoofer med tillhörande slutsteg.