jag vill ha en egen F1 bil
Var det inte en superbike/motoGP?Man får ju se till åtkomstmöjligheterna också.. Vem fan som helst kan fixa en sån hoj, men en f1?
Dra fram typ dragbike istället, då undrar jag hur det skulle gått!
jag vill ha en egen F1 bil
HelaVilken hoj var det ?
Skulle vara roligare att se en gp-hoj med rätt utväxling istället.
Tycker att det är fel att mäta en prototypbil mot en standardhoj.
Båten i sammanhanget är ointressant, men det är vad jag tycker.
Man får ju se till åtkomstmöjligheterna också.. Vem fan som helst kan fixa en sån hoj, men en f1?
Dra fram typ dragbike istället, då undrar jag hur det skulle gått!
Det är alltså Honda själva som gjort testet... Deras värsta båt , mc o bil mot varandra. O moppen ÄR deras superbikehoj förmodar jag ??? Vad är felet ? Att inte hojen vann ?
Ja...eller en Volvo pv från -54 med originalmotor så vi varit helt säkra på att hojen hade vunnit , så ingen känt sig försmådd.....
Varför kan man inte bara acceptera att ett test är ett test o ta det för vad det är ? Alla på SH har en hum om hur snabb en ny sporthoj är... Vet alla hur snabb en ny F1-bil är ? Det kanske är det som är meningen...att visa hur BRUTALT snabb den är ?
Samma sak när nån sporthoj får smisk av en dubbelturbomatad Supra eller nåt... Då vaknar genast folk o gnäller att "det är 2 Mkr nerplöjt i bilen" o "bonnläppen som körde hojen fegade" , för en hoj FÅR INTE få pisk av en bil ! Det bara är så....
F'låt om det var gnälligt ett tag....trött , 2,5 tim kvar o jobba ...o åkte på sista skitgubben i kortspelet nu på fikat. Nu känns det bättre igen !
Det är alltså Honda själva som gjort testet... Deras värsta båt , mc o bil mot varandra. O moppen ÄR deras superbikehoj förmodar jag ??? Vad är felet ? Att inte hojen vann ?
vilken värld lever du i? en Hoj (inte ens en MotoGP) har inte en suck mot en F1a
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|