HaiWaN
SHOIK
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Mr.PB skrev:2182963Okej ska bli kul o se mer sen då
Vad är drömmbilen då?
//PB
Någon japs med mycket mos...
Mr.PB skrev:2182963Okej ska bli kul o se mer sen då
Vad är drömmbilen då?
//PB
Fan det här ska bli kul att se. Hoppas man får se den in real life någon innan den säljs.HaiWaN skrev:2182939nja alltså, tanken från början var att få med skiten i någon tidning osv...
men det finns nog inte tid till det, denna maskin kommer nog att vara tillsalu direkt när den är igång eller ja kanske lite efter![]()
Iaf idag så blev allt klart för slipgrund, som förmodligen kommer att läggas i morrn, sen blire slipa lite och därefter så bör färgen landa i helgen eller början av tidigt nästa vecka![]()
så om man kan få ihop allt med lite flyt och få hem lite grejor på postorder så med lite tur så kan den rulla fram emot nästa helg, men inom två veckor så bör det vara klart.
Bärgren skrev:2184796Toyota Supra MKIV![]()
![]()
![]()
Brutal bil men nissan 200 s14 känns realistiskare..Bärgren skrev:2184796Toyota Supra MKIV![]()
![]()
![]()
prulle skrev:2185002Brutal bil men nissan 200 s14 känns realistiskare..
[Ot-mode on]Soft! Lite omväxling till lankinens bröl apa som inte rör sig.. Mer balla bilar till VaxholmHaiWaN skrev:2185168Nu ska vi ju inte rammla in på massa OT här hehe
men jag kan ju säga att det inte är någon nissan det är tal om iaf.
Resten låter jag vara osagt, men ohhh så najsa mkiv är fick turen att åka med en kille som hade supra som var god för ca800hk@2,4bar turbocenter trimmad, med lågladd på 1,6bar hade då ca650hk, och 315hjul (eller så var det 305r) fy fan vad det gick.
spannnn upp på fyran och sedan när han släpte lite på gasen så kom tunnelseéndet![]()
![]()
![]()
Bärgren skrev:2184796Toyota Supra MKIV![]()
![]()
![]()
aa okej jo blir japsare här också dom är förbannat braHaiWaN skrev:2183120Någon japs med mycket mos...![]()
Mr.PB skrev:2185544aa okej jo blir japsare här också dom är förbannat bra
Eftersom många som jag känner har japsare så har man ju blivit dragen till dom![]()
hmm den vanliga cc kostar 3 800 000kr men det är den lite exklusivare ccr som du ska ha då eller?Fuzzman skrev:2192209man ska itne nöja sig med skit, jag har redan börjat spara till min betta vid 18 års ålder, behöver bara sisådär 5.9 miljoner till....
koenigsegg är dyra![]()
Mr.PB skrev:2198742hmm den vanliga cc kostar 3 800 000kr men det är den lite exklusivare ccr som du ska ha då eller?
![]()
hehe ne satsa på en sån du lycka till i sparandetFuzzman skrev:2199176som sagt man ska itne nöja sig med skit![]()
Bärgren skrev:2242509Turksläde![]()
H4 skrev:2242520Fortfarande en bättre bil än en SAAB, Volvo, Volkswagen, Ford, Opel och en mängd andra bilar. Skulle inte kalla en M3 E46 för en turksläde, inte ens en M3 E36.
BMW är till för ungdomar som lever livet med bakhjulsdrift, 50/50 viktfördelning och raka sexor![]()
Jag ska ha en M5 E60 när jag blir stor, eller åtminstone en M3 E46![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |