bilar från sf projektet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HaiWaN skrev:
2182939 nja alltså, tanken från början var att få med skiten i någon tidning osv...
men det finns nog inte tid till det, denna maskin kommer nog att vara tillsalu direkt när den är igång eller ja kanske lite efter :rolleyes:
Iaf idag så blev allt klart för slipgrund, som förmodligen kommer att läggas i morrn, sen blire slipa lite och därefter så bör färgen landa i helgen eller början av tidigt nästa vecka :hihi
så om man kan få ihop allt med lite flyt och få hem lite grejor på postorder så med lite tur så kan den rulla fram emot nästa helg, men inom två veckor så bör det vara klart.
Fan det här ska bli kul att se. Hoppas man får se den in real life någon innan den säljs.

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Bärgren skrev:
2184796 Toyota Supra MKIV :drool :yoparty :tuttar

ska man vara sånna så tycker jag att en mazda rx3, 3-skiviga wankel snurran med trippelturbo är ett mkt hetare alternativ :tuttar

sett film på den sån, av någon konstig anledning vill den bara stå på höger bakhjul HELA tiden när personen startar från 0 och ger full spetta...

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Nu ska vi ju inte rammla in på massa OT här hehe :)

men jag kan ju säga att det inte är någon nissan det är tal om iaf.

Resten låter jag vara osagt, men ohhh så najsa mkiv är fick turen att åka med en kille som hade supra som var god för ca800hk@2,4bar turbocenter trimmad, med lågladd på 1,6bar hade då ca650hk, och 315hjul (eller så var det 305:eek:r) fy fan vad det gick.
spannnn upp på fyran och sedan när han släpte lite på gasen så kom tunnelseéndet :yoparty :) :gnissla

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HaiWaN skrev:
2185168 Nu ska vi ju inte rammla in på massa OT här hehe :)

men jag kan ju säga att det inte är någon nissan det är tal om iaf.

Resten låter jag vara osagt, men ohhh så najsa mkiv är fick turen att åka med en kille som hade supra som var god för ca800hk@2,4bar turbocenter trimmad, med lågladd på 1,6bar hade då ca650hk, och 315hjul (eller så var det 305:eek:r) fy fan vad det gick.
spannnn upp på fyran och sedan när han släpte lite på gasen så kom tunnelseéndet :yoparty :) :gnissla
[Ot-mode on]Soft! Lite omväxling till lankinens bröl apa som inte rör sig.. Mer balla bilar till Vaxholm :hihi [/Ot-mode]

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Mr.PB skrev:
2185544 aa okej jo blir japsare här också dom är förbannat bra;)
Eftersom många som jag känner har japsare så har man ju blivit dragen till dom :rolleyes:

man ska itne nöja sig med skit, jag har redan börjat spara till min betta vid 18 års ålder, behöver bara sisådär 5.9 miljoner till....

koenigsegg är dyra :tuttar

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Fuzzman skrev:
2192209 man ska itne nöja sig med skit, jag har redan börjat spara till min betta vid 18 års ålder, behöver bara sisådär 5.9 miljoner till....

koenigsegg är dyra :tuttar
hmm den vanliga cc kostar 3 800 000kr men det är den lite exklusivare ccr som du ska ha då eller?
:D

larsson_

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Gsxr 1000 K8
QUOTE][Ot-mode on]Soft! Lite omväxling till lankinens bröl apa som inte rör sig.. Mer balla bilar till Vaxholm [/Ot-mode][/QUOTE]

jimmy lankinen?? :tungan

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bärgren skrev:
2242509 Turksläde :rolleyes:

Fortfarande en bättre bil än en SAAB, Volvo, Volkswagen, Ford, Opel och en mängd andra bilar. Skulle inte kalla en M3 E46 för en turksläde, inte ens en M3 E36.

BMW är till för ungdomar som lever livet med bakhjulsdrift, 50/50 viktfördelning och raka sexor :Bugar

Jag ska ha en M5 E60 när jag blir stor, eller åtminstone en M3 E46 :tummenupp

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
H4 skrev:
2242520 Fortfarande en bättre bil än en SAAB, Volvo, Volkswagen, Ford, Opel och en mängd andra bilar. Skulle inte kalla en M3 E46 för en turksläde, inte ens en M3 E36.

BMW är till för ungdomar som lever livet med bakhjulsdrift, 50/50 viktfördelning och raka sexor :Bugar

Jag ska ha en M5 E60 när jag blir stor, eller åtminstone en M3 E46 :tummenupp

Passa sig. 240 ftw :rolleyes:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll