hehe Gjör det för alldeles ofta i rondellen(finns bara 1här) här fast med en NSRNiklasL skrev:2300729jag har skrapat i fotpinnen med min tdr
Pr0bz skrev:2301434Jag skrapar med bara fotpinnen och foten :S Vinklar alltid ut foten, de suger. Vill inte ta ner knät, har ingen puckel på stället
lorkan skrev:2301463Jag har ingen puck heller, och det är lika bra det, för jag kommer inte ner.
Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinalerstoooffe skrev:2300725Fan va du hänger.
Jag har lagt ner mer utan att knäskrapa.
Fast då skrapade jag i foten.
Cyren skrev:2302165Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinaler
Foten ska du inte kunna skrapa i vid aktiv körning flytta upp den så att bara tå spetsen är på fotpinnen!
Jag försökte knäskrapa med min motard i måndags, det gick, men jag klotade en nanosekund efter = Däcken ville inte luta så mycket
Jo, man lär sig mycket och bra saker när man är där!tvålen skrev:2302220Det fick man ju så hårt erfara på Rörken. Sen när man fixade till det tränade på, och nu sitter det som berg.
Klota = krascha/ramla/välta mm, allt som sänker självförtroendet ungefär2hjul skrev:2302349vad är klotade har alldrig hört det förr
Mvh Tomas
Doktor.S skrev:2303002Det står tvålen i hörnet på dina bilder.
Du heter Doktor.S på Sporthoj.com och du bor i norrland.Doktor.S skrev:2303002Det står tvålen i hörnet på dina bilder.
Cyren skrev:2303122Du heter Doktor.S på Sporthoj.com och du bor i norrland.
Är det konstigt att det står tvålen på tvålens bilder?!!?!?!?!?!?
Jo, men häng med måtta, annars blir det bara posörskrap.Cyren skrev:2302165Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinaler
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|