Goodstuff skrev:Är det någon som har bilder på den uppdaterade YZR 250 som ska köras i VM i år? Lite nyfiken på hur den ser ut.
oFFkeFF skrev:Finns ingen YZR 250 i år. Det är fyra mer eller mindre "hemma-moddade" TZ'or.
Enda jag vet/läst är att Matsudo ska ha tagit fram nya kåpor som ska ge högre toppfart.
Cedås skrev:Förstår att du har en TZ, jag behöver luftboxar till denna hoj. Kan du hjälpa?
Jag nås på 0709-687 426, Jonas
Cedås skrev:Förstår att du har en TZ, jag behöver luftboxar till denna hoj. Kan du hjälpa?
Jag nås på 0709-687 426, Jonas
Cedås skrev:Vet tyvärr inte artikelnummer. Luftboxarna ska vara till en hoj med -98 kåpor med hänsyn till luftintagen. Finns det någon möjlighet ändå? Har hört någon gång att det finns någon som har gjutformar till luftboxarna i Danmark
Chris Ash skrev:Men iofs, som jag fattat det ska Matsudos TZ vara väldigt mycket fabrik. Precis som Hondas RS250W som inte är nån fabrikare utan en kittad RS250R.
Cedås skrev:Vet tyvärr inte artikelnummer. Luftboxarna ska vara till en hoj med -98 kåpor med hänsyn till luftintagen. Finns det någon möjlighet ändå? Har hört någon gång att det finns någon som har gjutformar till luftboxarna i Danmark
Cedås skrev:Behöver endast de båda boxarna, samt röret till den övre boxen.
Cedås skrev:Har en -91 med -98 kåpor, behöver luftboxar för att få bukt med ljudnivån.
oFFkeFF skrev:Du kan få numret till Peo Rosenkvist, han har gjutit till de äldre ramarna(iofs inte till en 91 vad jag vet), de från 98 och framåt passar inte rakt på.
Skickar PM.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli