Det är från en försäsongsträning för AMA (roadracingserie) i USA på Fontana.Motin skrev:Yiiikes !.. ser dock ut att vara en testcykel ??
Gissar att han hade ett och annat att säga när han kom in i depånJonte VSB R-T skrev:Ajajaj. Du ska inte visa sånt. Kommer ju fastna på hornhinnan.
sandstream skrev:Det här kan inte ha varit så kul, annat än för oss som kollar bilden![]()
Mattias kör italiensk tvåtaktare och det säger väl alltGustav O skrev:Mattias refererade en gång till kvalitén på Suzukis gängor som likvärdiga choklad eller ost. Jag tror han har rätt och attd et även gäller bromsgreppen.![]()
Nu har du börjat gå ur vinterdvalan ser jagJonte VSB R-T skrev:Ajajaj. Du ska inte visa sånt. Kommer ju fastna på hornhinnan.
Gustav O skrev:Mattias refererade en gång till kvalitén på Suzukis gängor som likvärdiga choklad eller ost. Jag tror han har rätt och attd et även gäller bromsgreppen.![]()
Gustav O skrev:Mattias refererade en gång till kvalitén på Suzukis gängor som likvärdiga choklad eller ost. Jag tror han har rätt och attd et även gäller bromsgreppen.![]()
Penguin skrev:Lustigt nog så hände precis det som bilden visar Svampe på Gelleråsen i somras, med skillnaden att han aldrig hittade bromsgreppet igen. Och vad kör Svampe om inte en.......Suzuki!![]()
Penguin skrev:Lustigt nog så hände precis det som bilden visar Svampe på Gelleråsen i somras, med skillnaden att han aldrig hittade bromsgreppet igen. Och vad kör Svampe om inte en.......Suzuki!![]()
Hoztic skrev:Du menar alltså att vi Suzuki-ägare borde köpa ett drivankare till hojen?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |