Bild

achooo_prosit

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
690 smc 10
Tjena!!

När man skriver ett inlägg så ser man ju sin profil till vänster på tråden och jag vill ha in en bild där men vet inte hur man gör :confused: jag har laddat upp en bild i min profil bild men den syns inte där jag vill :3freak

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
achooo_prosit skrev:
Eeee okey fattar inget :va E som sagt ny här
Högst upp på sidan, ovanför sporthoj.com-loggan, ser du en länk som heter "Min Profil". Klicka på den, sen väljer du byt avatar i menyn till vänster. :tummenupp

achooo_prosit

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
690 smc 10
SuperKnutte skrev:
Högst upp på sidan, ovanför sporthoj.com-loggan, ser du en länk som heter "Min Profil". Klicka på den, sen väljer du byt avatar i menyn till vänster. :tummenupp

Aaaa nu hittade jag det men jag laddar upp en bild där men sen när jag tar sparar ändringar så kommer det ändå inte upp en bild :va

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
achooo_prosit skrev:
Aaaa nu hittade jag det men jag laddar upp en bild där men sen när jag tar sparar ändringar så kommer det ändå inte upp en bild :va

Då är bilden troligen för stor.

MikkE

Guest
OBS! Max storlek på din profilbild får vara 133 x 133 pixlar eller 35.2 KB (vilken som nu är minst).

achooo_prosit

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
690 smc 10
SuperKnutte skrev:

Hur får man in ett sånt bildspel som du har i din avatar????

schang

Enduro, motard, grus!
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
KTM 400 EXC -07, 525 EXC -06
achooo_prosit skrev:
Hur får man in ett sånt bildspel som du har i din avatar????
Då får man göra en animerad .GIF-bild med något bildbehandlingsprogram, t.ex. PhotoShop. Man kan då välja vilka bilder man vill ha med, hur lång tid varje bild skall visas, eventuella visuella effekter i övergångarna mellan bilderna etc. Lite pysslande alltså.

achooo_prosit

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
690 smc 10
schang skrev:
Då får man göra en animerad .GIF-bild med något bildbehandlingsprogram, t.ex. PhotoShop. Man kan då välja vilka bilder man vill ha med, hur lång tid varje bild skall visas, eventuella visuella effekter i övergångarna mellan bilderna etc. Lite pysslande alltså.

Okey tackar :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...