Bilder 09-04-25

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Aaah ni fotade precis i början va? Jag kom iafalla med på bild hähä antar ni tog den efter jag hade stannat till på er ficka, skulle dricka lite och kolla kartan så jag hitta till bogan sen :D

Måste köpa nytt visir alltså, tappade hjälmen i veckan med spegelvisiret rakt ner i asfalten :(

BRA BILDER! :banana :banana

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nice Fredrik, var det du som stod precis efter korsning ifrån Rosenhill intill den stora badbassängen eller vad det nu var för något? :)

Vad kör du med för utr?

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Schyrre bilder.

Gnutten .. badbasäng är att ta i .. det är en bajsdam .. fullsmetad med gödsel :)

Molin

Dear lord Babyjesus..
Gick med
15 Oct 2008
Hoj
Snart en motard
Nice Fredrik, var det du som stod precis efter korsning ifrån Rosenhill intill den stora badbassängen eller vad det nu var för något? :)

Vad kör du med för utr?

aa vi stog där i början, sen begav vi oss tre hundra meter bort :banana jag har morsans kamera just nu.. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mohaha, tom jag och tjejpolaren, med bil fastnade på bild i bakgrunden när bärgningsbilen drog om grävskopan och vi höll på att ramla av pinn av rädsla att nån skulle krocka. Pheeew att allt gick bra, fick se sen varför han hade så brådis. En lastbil hade vält och vägen va spärrad av poliser. Vi trodde först att ambulanshelikoptern som hovrade över bulten skulle hämta nån krake som hade kört av.

Pippi

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Mohaha, tom jag och tjejpolaren, med bil fastnade på bild i bakgrunden när bärgningsbilen drog om grävskopan och vi höll på att ramla av pinn av rädsla att nån skulle krocka. Pheeew att allt gick bra, fick se sen varför han hade så brådis. En lastbil hade vält och vägen va spärrad av poliser. Vi trodde först att ambulanshelikoptern som hovrade över bulten skulle hämta nån krake som hade kört av.

Pippi

haha aa ja trodde först att snuten hade hastighetskontroll lr nått, men längre upp för backen såg man den stackars saten me lastbilen helt vält omkull åt sidan..:3freak

eis

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
BMW S1000XR
Verkar inte ha fastnat en vit K1300s någonstans, jag körde väl för diskret antagligen:)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hjullastare för att vara exakt.:tungan

Lastmaskin funkar oxå enligt wikipedia. *morrar* :mad:

En hjullastare (eller lastmaskin) är en entreprenadmaskin i huvudsak avsedd för lastning och hantering av bulkvaror som till exempel grus, sand och flis med skopa.

Dock inte grävskopa. :hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...