Bilder: Anderstorp 27/6 2008

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
cool... jag var ju på bild.. fast inte på egen hoj..... Provade en repsolhonda, styret var som porr i nävarna....

Casper

Medlem
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
Yamaha FZS 600 Fazer
Hej

Finns det någon möjlighet att jag kanske fastnade på bild? Körde en röd CBR 125 ;)

Hade röd/svart AGV Hjälm, Röd/svart ställ med vit T-shirt

MVH Casper

peppe44

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
kawazaki zrx 1200s
TACK allihopa för en fantastisk dag!!! har inte haft så kul med kläderna på. schyssta bilder, synd att man själv inte fanns med (hittar du nån bild på en blå kawa zrx1200s får du gärna säga till)

Last edited:

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
Bra bilder! Du råkar inte ha fångat en Röd/Vit/Svart Aprilia. Jag har röd/vit/blått skinställ och kör med blå/vit hjälm?

mvh
Henrik

Tjena får försöka att hjälpa till lite
IMG_2516-1.jpg

IMG_2520.jpg

IMG_2527.jpg

IMG_2458-1.jpg
Hoppas att det var någon av dessa som var efterfrågad.

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
den andra svarta speedtriplen, med för tillfället orange lysen, blå-lila hjälm, blå-svart arlen ness...

:confused:

spnx !

Sorry han inte med att fota så många eftersom jag körde själv.
så det blev bara på denna gruppen, och det var nästan bara duccar i alla färger

Ladde

Medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
Husqvarna 701 enduro 2019 & Ducati Scrambler Classic 2015
Klockers!
Snygga bilder:tummenupp

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Jag har fått skivan med bilder och den som skriker högst får den av mig. Jävla skit skiva! Vissa hojjar är med på 5 bilder medans vissa (jag och polarn bl.a.) inte fastnat på nån.

Tobbe (R1)

Medlem
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
Såld
Jag har fått skivan med bilder och den som skriker högst får den av mig. Jävla skit skiva! Vissa hojjar är med på 5 bilder medans vissa (jag och polarn bl.a.) inte fastnat på nån.

Det är alltså inte du som kör en KTM 950 SM med ett svart, grått, vitt IXS-ställ och en Lazer hjälm med Scott glasögon?

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion

Om det är du som är på på din avatar bild så borde du vara med. Av det material jag sett så skall du finnas med. Jag har visserligen det orensade materialet men då är du med på inte mindre än 8st. Sen har kanske någon försvunnit pga för dålig skärpa.

Men om det inte är du på din avatarbild så berätta gärna vad du körde för hoj så ska jag se vad jag kan hitta. Detsamma gäller självklart din kompis.

Skulle det vara så att ingen av er är med så får vi väl ta ställning till det då?

/Urban

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Inget att gnälla över ta kort på dig själv nästa gång så kommer du garanterat med ! Jag är med på några kort och min mentala bild på hur cool jag ser ut när jag kör fick sig en smäll in i nästa vecka =)

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Om det är du som är på på din avatar bild så borde du vara med. Av det material jag sett så skall du finnas med. Jag har visserligen det orensade materialet men då är du med på inte mindre än 8st. Sen har kanske någon försvunnit pga för dålig skärpa.

Men om det inte är du på din avatarbild så berätta gärna vad du körde för hoj så ska jag se vad jag kan hitta. Detsamma gäller självklart din kompis.

Skulle det vara så att ingen av er är med så får vi väl ta ställning till det då?

/Urban

Jag har gjort fel! Satte in skivan i dvdn och allt som kom upp var 150 bilder. Tydligen ska det vara bra många fler bilder. Nu ska den in i datorn istället så blir det nog bättre.

Jag ber alla fina fotografer tusen gånger om ursäkt. Jag är en apa!

Last edited:

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Jag kör en orange ktm 950sm, vit-grått-svart ixs ställ. På skivan jag fick var det 150 bilder och jag syns som en i mängden på en bild när vi står still. Det var allt jag såg av mig iaf.

Jag satte in skivan i dvdn och kollade på bilderna på tvn. Har jag gjort fel? Isf ber jag fotograferna om ursäkta och ska göra om och göra rätt.

Tack för hjälpen och trevlig helg

ja du har gjort fel, nej skämt åsido testa sätt den i en dator och se va som händer. Det är nämligen betydligt mer än 150 bilder på den. Det är nånstans mellan 1200 & 1500 bilder på skivan.

Funkar inte det så har väl helt enkelt bränningen blivit fel, då skriver du bara ett mail till foto@tsk-racing.com så fixar de en ny skiva åt dig.

/Urban

Smakprov:

Bifogat

• DSC_9889.jpg
    DSC_9889.jpg
    85.1 KB · Visningar: 34
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen