Bilder: Anderstorp 27/6 2008

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Bra bilder! Du råkar inte ha fångat en Röd/Vit/Svart Aprilia. Jag har röd/vit/blått skinställ och kör med blå/vit hjälm?

mvh
Henrik

Nej tyvärr ser inte ut som det :( Inte dig heller ladde :(. Ni får hojta till nästa gång det är ban körnings dax på Anderstorp så ska vi åt gärda det :pannkyss

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Riktigt snygga bilder, ser fram emot resten hoppas man fastnade på någon, första gången jag var på Anderstorp. Hade själv med kamera men man hinner aldrig fota om man kör.

Bra bilder! Du råkar inte ha fångat en Röd/Vit/Svart Aprilia. Jag har röd/vit/blått skinställ och kör med blå/vit hjälm?

mvh
Henrik

Hoppas du kom hem ordentligt.

/Maciej

Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Trevliga bilder evilmopar. Antar att du ev kör med Sigmas 70-300 APO Macro.

Vilka tider har du kört med då exif datan verkar försvinna när man bearbetar dem?

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Skulle vara kul om du hade bilder på mig.

En svart goxxer K7 med orginal dämpare.
Urtvättad svart hood tröja över stället.

Mvh // Teodor.

Det finns ett antal på dig av det material jag sett, några kommer upp på www.svmc.se sen finns de på skivan som fotograferna sätter ihop.

/Urban

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Det finns ett antal på dig av det material jag sett, några kommer upp på www.svmc.se sen finns de på skivan som fotograferna sätter ihop.

/Urban

hur kommer man i kontakt med fotograferna i fråga? missade att signa upp mig på listan, .... förstod först i efterhand att det var en lista man skulle kluttra upp sig på.

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
hur kommer man i kontakt med fotograferna i fråga? missade att signa upp mig på listan, .... förstod först i efterhand att det var en lista man skulle kluttra upp sig på.

inga problem, vi skickar ut när du betalat till ett bankkonto sen. De ska bara göra skivan klar så löser det sig.

/Urban

Ladde

Medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
Husqvarna 701 enduro 2019 & Ducati Scrambler Classic 2015
Skivan

inga problem, vi skickar ut när du betalat till ett bankkonto sen. De ska bara göra skivan klar så löser det sig.

/Urban

Jag är oxå sugen på en skiva:tummenupp
Hojtar du när den går att beställa?

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Trevliga bilder evilmopar. Antar att du ev kör med Sigmas 70-300 APO Macro.

Vilka tider har du kört med då exif datan verkar försvinna när man bearbetar dem?

Jag körde med följande tider: f/7.1, 1/320sec, ISO 200. Det va ungefär så jag tog dom flesta bilderna iaf... Dom flesta av dom som ligger ute är helt oredigerade bara förminskade från 3888x2592... Dom som är redigerade är det bara justerat i auto i elements så jag har inte lagt ner så mycket energi i redigering då jag knappt reder ut det :p

Riklun

#26 Shrimpy
Gick med
18 May 2005
Hoj
Yamaha R6 2008
Jag körde med följande tider: f/7.1, 1/320sec, ISO 200. Det va ungefär så jag tog dom flesta bilderna iaf... Dom flesta av dom som ligger ute är helt oredigerade bara förminskade från 3888x2592... Dom som är redigerade är det bara justerat i auto i elements så jag har inte lagt ner så mycket energi i redigering då jag knappt reder ut det :p

Riktigt ba bilder... härligt!!! du fick inte med mig... helsvart r6 blå shoei hjälm svart vitt och grått arlen ness ställ....

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
haha grym bild på mig när jag står och kikar i depån.. vad fick dig att ta den?

Jadu... du tittade fram så där snyggt så jag tänkte va f*n kan ju testa å se om det blir bra :) och det blev det ju :yoparty tror jag har ett till.....

nice.jpg

Last edited:

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
Jadu... du tittade fram så där snyggt så jag tänkte va f*n kan ju testa å se om det blir bra :) och det blev det ju :yoparty tror jag har ett till.....

nice.jpg

hehe ja det såg coolt ut.. ldu hann nog lägg upp den andra innan jag han be om det hehe.. tack ska du ha!=) för övrigt jävligt bra jobbat med alla bilder.. blev grymt fina:tummenupp

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
Riktigt vassa bilder!
Fick inte med en långsam 954 röd/svart blade tro? =) fanns 2 likadana på banan..

/Martin

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Ruskigt bra bilder det där :tummenupp inga inga där en röd Aprilia Tuono fastnat.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin