Jag kör med en Canon EOS 400D med ett sigma DG 70-300 1:4-5:6... Sen lite redigering om det behövs i PS Elements 5.0
Tjena får försöka att hjälpa till lite
Hoppas att det var någon av dessa som var efterfrågad.
den andra svarta speedtriplen, med för tillfället orange lysen, blå-lila hjälm, blå-svart arlen ness...
spnx !
Jag är oxå sugen på en skiva
Hojtar du när den går att beställa?
Nu går den att beställa.
Kika in på http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1449&page=20
Så finns all info där.
/Urban
Jag har fått skivan med bilder och den som skriker högst får den av mig. Jävla skit skiva! Vissa hojjar är med på 5 bilder medans vissa (jag och polarn bl.a.) inte fastnat på nån.
Jag har fått skivan med bilder och den som skriker högst får den av mig. Jävla skit skiva! Vissa hojjar är med på 5 bilder medans vissa (jag och polarn bl.a.) inte fastnat på nån.
Om det är du som är på på din avatar bild så borde du vara med. Av det material jag sett så skall du finnas med. Jag har visserligen det orensade materialet men då är du med på inte mindre än 8st. Sen har kanske någon försvunnit pga för dålig skärpa.
Men om det inte är du på din avatarbild så berätta gärna vad du körde för hoj så ska jag se vad jag kan hitta. Detsamma gäller självklart din kompis.
Skulle det vara så att ingen av er är med så får vi väl ta ställning till det då?
/Urban
Jag kör en orange ktm 950sm, vit-grått-svart ixs ställ. På skivan jag fick var det 150 bilder och jag syns som en i mängden på en bild när vi står still. Det var allt jag såg av mig iaf.
Jag satte in skivan i dvdn och kollade på bilderna på tvn. Har jag gjort fel? Isf ber jag fotograferna om ursäkta och ska göra om och göra rätt.
Tack för hjälpen och trevlig helg
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |