riverrafter
En afrikansk pungråtta
Hejs alola!!
Jag har lagt upp bilder som jag tog på deltaträffen för er som vill se hur det var på en ftp som jag har. Adress: 80.244.68.150 Port: 666 (viktigt)
Användarnamn:umcc Lösen:umcc
Om du kör internet explorer så anslut på följande adress:
ftp://80.244.68.150:666/
skriv umcc på både användarnamn och lösen, då får du upp katalogerna.
Kommer försöka ha igång ftpn under några dagar framåt. har ni bilder att ladda upp så använd uploadkatalogen jag har skapat.
Ps. kopiera bilderna istället för att klippa ut dom.... så kan fler än du ladda ner dom...
Tack för trevligt sällskap till alla er som var där.
Jag la ut bilder på två otäcka vägskador som jag fotograferade och rapporterade till vägverket. Skadan vid Vindelngransele höll på att skicka ut mig över räcket till vänster.Den vid Björksele slog söder sidoväskan samt en sidokåpa för 3,500:-
Vad tycker ni om dessa??
Visst älskar vi vägverkets syn på vad som är farligt och ej...??
Jag har lagt upp bilder som jag tog på deltaträffen för er som vill se hur det var på en ftp som jag har. Adress: 80.244.68.150 Port: 666 (viktigt)
Användarnamn:umcc Lösen:umcc
Om du kör internet explorer så anslut på följande adress:
ftp://80.244.68.150:666/
skriv umcc på både användarnamn och lösen, då får du upp katalogerna.
Kommer försöka ha igång ftpn under några dagar framåt. har ni bilder att ladda upp så använd uploadkatalogen jag har skapat.
Ps. kopiera bilderna istället för att klippa ut dom.... så kan fler än du ladda ner dom...
Tack för trevligt sällskap till alla er som var där.
Jag la ut bilder på två otäcka vägskador som jag fotograferade och rapporterade till vägverket. Skadan vid Vindelngransele höll på att skicka ut mig över räcket till vänster.Den vid Björksele slog söder sidoväskan samt en sidokåpa för 3,500:-
Vad tycker ni om dessa??
Visst älskar vi vägverkets syn på vad som är farligt och ej...??
Last edited: