Bilder Classic Roadracing 23-26/4 09

@ngel

Guest
Bara ett par stycken av de som blev tagna i helgen på Ring Knutstorp.. :)
Resten hittas i Galleriet...

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Snyggt. Stod fotografer överallt tyckte jag men dessa är de enda bilder jag hittat hitills. Bra jobbat :tummenupp

//#86 Supermono

@ngel

Guest
Snyggt. Stod fotografer överallt tyckte jag men dessa är de enda bilder jag hittat hitills. Bra jobbat :tummenupp

//#86 Supermono

Det var mest danskar som plåtade :) Var de har gömt sina bilder vet jag inte.. Tror det var många "kompisar" som var ute och plåtade där
...
Kul att du gillar bilderna ivf :) Blev en hel del taget... Nästan 3000 bilder tagna.. tar ett tag att gå igenom ;)

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
Har du några fler bilder på orange/ vita 27an?
Min nya burkslav tyckte det var najs å knäcka varvrekordet redan första gången vi åkte ihop. Vore najs om vi kunde tjacka nån snygg bild från det.

Johan

@ngel

Guest
Har du några fler bilder på orange/ vita 27an?
Min nya burkslav tyckte det var najs å knäcka varvrekordet redan första gången vi åkte ihop. Vore najs om vi kunde tjacka nån snygg bild från det.

Johan

Tror att alla på er som finns är ute :) Men den när ni tar kurvan med hjulet i luften? http://galleri.myphotos.cc/displayimage.php?pid=5624&fullsize=1
Och man fattar varför ni knäckte varvrekordet... S-tan vad ni körde!! :yoparty Vågar du uppskatta farten när ni börjar bromsa inför start/mål-kurvan? Ser ut att gå ruggit fort...

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
Tror att alla på er som finns är ute :) Men den när ni tar kurvan med hjulet i luften? http://galleri.myphotos.cc/displayimage.php?pid=5624&fullsize=1
Och man fattar varför ni knäckte varvrekordet... S-tan vad ni körde!! :yoparty Vågar du uppskatta farten när ni börjar bromsa inför start/mål-kurvan? Ser ut att gå ruggit fort...

Snygga bilder. trycker nog på cd knappen senare när jag glott igenom allt.
vad får man använda dom till när man handlar en skiva? egna trycksaker å hemsidor e ok?

Farten på slutet av rakan e ine så hög på knutstorp, hinner precis få i 6an, kanske 220 eller nått

@ngel

Guest
Snygga bilder. trycker nog på cd knappen senare när jag glott igenom allt.
vad får man använda dom till när man handlar en skiva? egna trycksaker å hemsidor e ok?

Farten på slutet av rakan e ine så hög på knutstorp, hinner precis få i 6an, kanske 220 eller nått

Lessen att de inte är så sorterade som de var ifjor, men ska försöka hitta ett annat upplägg så det inte blir så mycket att blädra igenom..

Du köper bilderna då är det dig fritt att använda som du vill på din egen hemsida och egna trycksaker. Press/Media är en annan division ;) Då får du bussa dom på mig...

Tror du verkligen att det räcker med 220? En sak är säker.. Dina växlingar kunde man höra över hela banan när du drog på ut på rakan... :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati