Bilder från Arlanda TT 2011-08-21

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Hej. Det var jag som var ute och rännde på banan med kameran idag.
Det kommer dock ta lite mer än till imorrn o få upp bilderna. Blev totalt 2545st som jag ska gå igenom.

Jag redigerade några som ni finner här, återkommer med info om när jag lagt upp de övriga. men med tanke på mängden så kommer det ta 1 dag el 3.

Önskas bilder i full storlek (ca 5600 x 3700 pixlar), förberedda för utskrift eller samtliga bilder på er på en skiva får ni mejla mig för mer info. Glöm inte bildnummer, namn, epost i mejlet

//Micke
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
:yoparty
Ja det var underbart att känna på hur feta nedlägg det gick att göra med 1098:an. Tills framhjulet till slut tröttnade och stack :näsblod

:( Surt, men...det får 'la läggas till kontot för läropengar s.a.s om allt gick bra ändå. :) Hellre där än bland tallar, galna bilister och kamikazerådjur. Fet bild blev det iaf. :yoparty
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
en tråd utan nån som helst bild är ju värdelöst :D så det bidde iaf en preview...
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Du fota inget i lördags?

Stämmer bra det. det närmaste en kamera jag kom var fartkameran i södra länken när jag bombade på för att komma ikapp de stackarna som väntade på mig i haga norra (och jag blev inte ens fotad... dåligt :D)

tänkte dock ta med mig kameran nästa gång jag resursar. man blir rätt så trött i skallen av att bara köra.

Suvve!! Men du missade alla bilder av mig när jag körde med knäskrap :)

tyvärr. kan inte minnas att jag såg nån ducce med skrap. kanske befann mig i en annan kurva just då. men berätta gärna vilka kurvor ni har lättast att skrap i så ska det kunna gå att ordna i framtiden :tummenupp

Kanonbilder!:tummenupp bra jobbat!

Tack :)
 
Last edited:

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
tyvärr. kan inte minnas att jag såg nån ducce med skrap. kanske befann mig i en annan kurva just då. men berätta gärna vilka kurvor ni har lättast att skrap i så ska det kunna gå att ordna i framtiden :tummenupp

Ge mig en schysst raka så ska jag lära dig knäskrapa ducce style :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top