Bilder från avrostning 2009

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag knäppte en hel del bilder på avrostningen. Det blev i runda slängar 550 bilder och utan bearbetning (förutom att jag minskat ner storleken en del då vill säga) har jag slängt upp ett hundratal på min blogg - http://www.dablogg.se/?page_id=76

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Snyggt jobbat! Nästa gång får du vara med ute på banan...

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Sinus,finns det nån chans att man kunde lägga vantarna på några ex av dina bilder? Försökte sno dom på din blogg,men det gick ju inte så bra :mad:

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Sinus,finns det nån chans att man kunde lägga vantarna på några ex av dina bilder? Försökte sno dom på din blogg,men det gick ju inte så bra :mad:

Det ska nog gå bra. Är det några speciella? Dessutom är de inte högupplösta på bloggen. :tungan

Jag har ju bra många fler än de som jag lagt upp och med tanke på intresset är det väl lika bra att jag lägger upp de andra också... Jag ska bara ha tid och ork. Jag sitter i skiten just nu (hur mycket jobb som helst), men ska försöka hinna med det så snart som möjligt.

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Nja...det var ju mest dom bilderna på den där vråålsnygga nya R1:an :drool som var inressant för min del...skulle va kul å ha:tummenupp

Edit: Men iofs så kanske vi kan ta ett snack imorrn kväll om du ska med ut å köra?

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Nja...det var ju mest dom bilderna på den där vråålsnygga nya R1:an :drool som var inressant för min del...skulle va kul å ha:tummenupp

Edit: Men iofs så kanske vi kan ta ett snack imorrn kväll om du ska med ut å köra?

Jo, jag ska absolut försöka komma! Har tjatat rätt mycket på frun också, så jag hoppas hon hänger på. En förutsättning är väl däremot att de får klar hojen under dagen imorgon.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Hur gick det för honom som vurpa?! :confused::gnissla

Han verkade klara både sig själv och hojen över förväntan. Hörde även av en från SMC att det tydligen inte ens skulle bli någon självrisk genom att det just var ett SMC-arrangemang. I sådana fall kunde det inte gått mycket bättre.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning