finns nu till allmän beskådan på http://www.joppes.com, temat blev visst typ gräsrotsnivå eller grodperspektiv eller nåt , öhm, nåja...
Kreuger skrev:Nu blev jag besviken! inte en bild på mig!!! vad är det här!! SKANDAL
Kreuger skrev:Nu blev jag besviken! inte en bild på mig!!! vad är det här!! SKANDAL
Galne Dansken skrev:Har man körd på 1 xxxx då är man portad på photo
TomK skrev:Inte mig heller - jag tror kameramannen är för långsam i reaktionerna....
jesper skrev:finns nu till allmän beskådan på http://www.joppes.com, temat blev visst typ gräsrotsnivå eller grodperspektiv eller nåt , öhm, nåja...
Penguin skrev:Jag fångade dig och dina gnistregn på bild. Kommer ikväll.
tobbe skrev:Vart det fullt i grupperna?
Kreuger skrev:Härligt Krypto!
Väderprognoser ska man inte ta så allvarligt på, titta ut och känn efter själv verkar det vara som gäller. Inte en prognos som stämt sista månaderna ju.
Var verkligen kanonväder igårkväll, men nu suger det som fan igen...
Edit: Peter, Nästa gång kan du få åka med mig, det blir säkert också både roligt och lärorikt...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |