Bilder från Karlskoga är nu utlagda

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hej alla racingvänner.

Nu är våra bilder (ca 250st ) från den kombinerade SM och SO deltävlingen i Karlskoga utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. Mycket nöje.

http://www.n-trade.se/racing

Mvh

Kenneth & Hasse

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
roddjer_daddy skrev:
2454145 Kan du inte lägga ut filmen när du övar längdhoppning på min hoj åxå. :tungan Roger C
Tjena Roger och grattis till pallplatsen. Jag har haft fullt upp med att sålla över 500 bilder ned till ca 250 och uppdatera webben samt maila sponsorer mm så tid har tyvärr inte funnits. Nu skall racerapport skrivas och sen skall jag packa upp alla prylar från helgen som jag inte ens rört och sen ta tag i allt annat som skall göras. Det är fler än du som har kontaktat mig och vill se filmen. Själv har jag inte ens hunnit kolla på hela filmningen från helgen utan bara hunnit snabbspola lite och kollat ytterst snabbt. Påkörningssekvensen ju filmat från läktaren och ejes kurvan ligger längst bort så det ser ut som om jag kör över ett litet gupp och sen går hojen upp på bakhjulet. Det ser inte alls så grymt ut som när man själv upplever det live. Jag skall försöka hinna lägga ut den till helgen men kan inget lova. Håll utkik efter den på vår webb.

sandstream

Guest
KennethN skrev:
2452273 Hej alla racingvänner.

Nu är våra bilder (ca 250st ) från den kombinerade SM och SO deltävlingen i Karlskoga utlagda i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. Mycket nöje.

http://www.n-trade.se/racing

Mvh

Kenneth & Hasse
Är kanske blind men vart ligger de aktuella bilderna i bildgalleriet?

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Bildgalleri/2006 sen finns det en sida två som är lite svår att hitta.

sandstream

Guest
p.grip skrev:
2454555 Bildgalleri/2006 sen finns det en sida två som är lite svår att hitta.
Tack!
Vill fotografen ha så få besökare som möjligt har han verkligen lyckats :näsblod

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
sandstream skrev:
2454837 Tack!
Vill fotografen ha så få besökare som möjligt har han verkligen lyckats :näsblod
Ja vi vet. När galleriets första sida blir fullt så kan det vara lite klurigt att hitta till efterföljande sidor. Det är nu ändrat och man kommer åt alla album direkt på första sidan under respektive år :tummenupp
Rock n Roll :)
Fler tips om att förbättra vår websajt mottages med tacksamhet.
Tack Sandstream.

Last edited:

sandstream

Guest
KennethN skrev:
Fler tips om att förbättra vår websajt mottages med tacksamhet. Tack Sandstream.
Så lite så!
Jag är expert på att hitta fel som andra har gjort :hihi

roddjer_daddy

Funderar på könsbyte
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Honda CR 500r
KennethN skrev:
2454298 Tjena Roger och grattis till pallplatsen. Jag har haft fullt upp med att sålla över 500 bilder ned till ca 250 och uppdatera webben samt maila sponsorer mm så tid har tyvärr inte funnits. Nu skall racerapport skrivas och sen skall jag packa upp alla prylar från helgen som jag inte ens rört och sen ta tag i allt annat som skall göras. Det är fler än du som har kontaktat mig och vill se filmen. Själv har jag inte ens hunnit kolla på hela filmningen från helgen utan bara hunnit snabbspola lite och kollat ytterst snabbt. Påkörningssekvensen ju filmat från läktaren och ejes kurvan ligger längst bort så det ser ut som om jag kör över ett litet gupp och sen går hojen upp på bakhjulet. Det ser inte alls så grymt ut som när man själv upplever det live. Jag skall försöka hinna lägga ut den till helgen men kan inget lova. Håll utkik efter den på vår webb.

Låter kanon:tummenupp Tack för ett kul rejs o lycka till i Falkenberg. Ses där:hojsmilie :hojsmilie

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Har nu kolla in filmen riktigt och själva hoppet syns lite dåligt. Har även problem att få ut filmen i lämpligt format från kameran. Skall labba lite. Här kommer en oskarp bild på en del av själva hoppet :) "Svett" Det går att klicka på bilden och göra den större.

Bifogat

• hopp.jpg
    hopp.jpg
    50 KB · Visningar: 55
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS