ASG det är just det....Mattias skrev:Det hade kunnat vara fränt utan "dagisbarn på utflykt"-västen och det faktum att det går i typ 19 km/h.
Davvan skrev:Klart Coool bild.
Inponerande att han fick med i fullt nerlägg.
Mattias skrev:Det hade kunnat vara fränt utan "dagisbarn på utflykt"-västen och det faktum att det går i typ 19 km/h.
Du får väl komma upp nästa måndag och visa hur man gör samma sak men fortare!Mattias skrev:Det hade kunnat vara fränt utan "dagisbarn på utflykt"-västen och det faktum att det går i typ 19 km/h.
Triggerhappy skrev:Innan detta flippar ut helt......så lydde jag bara order ifrån fotografen..!
Fiffigt med den mentala åldern i klartext på västen.Penguin skrev:Ååååååja! Du får nog medge att du är ganska påhittig:
Penguin skrev:.....kommer snart! Smakprov av tvivelaktig kvalitet, men ändock stil, bifogas:
sandstream skrev:PM:a mig då jag har fler bilder och berätta om vilken hoj ni körde och i vilken grupp.
Vissa saker ångrar man precis när det hänt...den bilden är defenetivt en sån händelsePenguin skrev:Ååååååja! Du får nog medge att du är ganska påhittig:
Fiffigt med den mentala åldern i klartext på västen.
sandstream skrev:2. Karln verkar ha stelopererat vänster armen
(QUOTE]
......nog har han det !!!!
sandstream skrev:2. Karln verkar ha stelopererat vänster armen
...
sandstream skrev:Nu har jag rensat inkorgen
Hittade en fin funktion i Photoshop som automatiskt skapar ett fotoalbum så nu finns alla bilder från måndagens körning att beskåda här:
http://www.hembiobutiken.se/images/perra/rorken_20040816/index.htm
När jag får tid lägger jag upp bilder från tidigare körningar också.
När det gäller bildkvalitén så kanske nån blir besviken och det ber jag om ursäkt för. Kör ett färdigt program på kameran men när det är så pass mörkt som det var i måndags blir inte resultatet så bra som jag vill att det ska bli.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|