Bilder från Rörken 23/6

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Korspostar lite... :rolleyes:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=13524

Bilderna finns som vanligt på:
http://www.shell.linux.se/knit/bilder.html

All heder åt Zeal, som skötte kameran riktigt bra medans jag körde :tummenupp

Megaposören :crash
072.jpg

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Vi måste se till att Brandförsvaret är på plats när Kryptoniten kör - då gnistrar det så att man ska tro att Uppsala har angripas av den Danske Krigsmakten :eek:

Bra ser utt :bow :bow :bow

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
asch... mig ville sig åxå va med ju.
Men slutade halv fem. Så är man ju i Enk kvart i 6 me lite tur (efter duschning och köa i strängnäs). Ut till hojen, vänta på handledare, då är klockan kanske 6. vilket innebär att man är på Rörken först 7(?) kanske.
Och då får man vänta tills 8 för att få en väst.

Men fan va ja längtar tills nästa måndag, för DÅ har jag semester :rock Å då jääääälarr ska jag och min handledarinna åka till Rörken.. i gooood tid :) (fast då kanske hon inte åker som min handledarinna längre :cool: )

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro

Bifogat

• 2003_0622_181348aa.jpg
    2003_0622_181348aa.jpg
    71.9 KB · Visningar: 270

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bara bilder från första passet ? Ingen som förevigade min touring med tankväska och backspeglar ? :)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Fett med gammelkawa & posörskrap, grodis har samma stuk :tummenupp

Jag har sett honom :rock
Min rockar dock lite mer då det är den första årsmodellen av ZXR (89). Den är ju tyngre och klumpigare än de där moderna sakerna från 90-talet :crash

TomK skrev:
Bara bilder från första passet ? Ingen som förevigade min touring med tankväska och backspeglar ? :)

Jag brukar bara springa omkring på ett pass elller två. Måste ju vara aktiv i depåminglandet också ;)
Igår hade jag även glömt mitt andra minneskort till kameran hemma, så jag kunde inte knäppa fler kort..

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Inga bilder på mig :gråta Ska man behöva muta er med korv för att få byta bakgrundsbild på jobbdatorn varje tisdag.
Nä se till att ta riktigt många kort nu :6surkart Det är det som gör tisdagarna uthärdliga (måndagarnas motivation kom vi fram till igår)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M:et skrev:
Inga bilder på mig :gråta Ska man behöva muta er med korv för att få byta bakgrundsbild på jobbdatorn varje tisdag.
Nä se till att ta riktigt många kort nu :6surkart Det är det som gör tisdagarna uthärdliga (måndagarnas motivation kom vi fram till igår)

Mutor går alltid hem ;)
Fast det räcker dock att peta lite på mig och säga "knäpp lite kort på mig för nu ska jag ut på banan".
Du har väl uppgraderat dig till gröna gruppen också M:et?
I sånt fall får du passa på att köra när jag inte snurrar runt på banan. :)

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
tack krypto :rodnar

näh, men det är bara att pipa till innan ni ska köra så håller man ett extra öga på er då.

dock så är min kamera på lagning nu och ska till portugal.. så det dröjer ett tag innan jag kommer ut på banan med min kamera iaf.
igår lånade jag kryptos kamera o fotade lite när jag inte körde i oranga gruppen. den funkar ju också. ;p
fan va kul det var o köra då!! det hade jag aldrig trott att det skulle vara sådär kul !! :tummenupp :squid

/z

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Ni får passa er sedan boys, Sphyrnis och jag ska filma på Rörken framöver. Om man nu vågar montera kameran när vi båda har gjort marksyningar på sistone dvs......

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Ni får passa er sedan boys, Sphyrnis och jag ska filma på Rörken framöver. Om man nu vågar montera kameran när vi båda har gjort marksyningar på sistone dvs......

Ja, film kan vara roligt att se på :bow

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
Jag har sett honom :rock
Min rockar dock lite mer då det är den första årsmodellen av ZXR (89). Den är ju tyngre och klumpigare än de där moderna sakerna från 90-talet :crash

OCH dammsugarslangar! :rolleyes:

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Min gamla Volta är i princip slut så nu när jag flyttar så funderar jag på att införskaffa en ny dammsugare. Kommer min poser-status att öka om jag tar diverse delar från Voltan och monterar på Daytonan? :confused:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n'Lasse skrev:
Min gamla Volta är i princip slut så nu när jag flyttar så funderar jag på att införskaffa en ny dammsugare. Kommer min poser-status att öka om jag tar diverse delar från Voltan och monterar på Daytonan? :confused:

:D
O ja, den kommer öka dramatiskt. Om jag kommer ihåg och får tid över ska jag snickra ihop ett exempel på hur det kan se ut med Photoshop :crash

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Kryptonit skrev:
:D
O ja, den kommer öka dramatiskt. Om jag kommer ihåg och får tid över ska jag snickra ihop ett exempel på hur det kan se ut med Photoshop :crash
Underbart! Ja, gör det, snälla!! :D :D :D

Man borde kunna få ett helt annat ljud från Akrapovicsystemet med dammsugarröret va!? :p

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n'Lasse skrev:
Underbart! Ja, gör det, snälla!! :D :D :D

Man borde kunna få ett helt annat ljud från Akrapovicsystemet med dammsugarröret va!? :p

Ett helt annat ljud kan man nog få genom att plocka bort Akrapovicsystemet helt och ersätta det med dammfiltret från Voltan. Det skulle nog vara något :eek:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag kom ju på att jag faktiskt kan bidraga med en bild på kvällens snabbaste ekipage:

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM