Bilder från RR-träning 18/9

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
Fel rubrik, lyckas inte ändra :mad:

Jag har en del bilder från bandagen 18/9, som det sägs att folk vill ha tillgång till.

Jag har än så länge bilderna på min dator, och jag kommer inte på något bra ställe att lägga upp dem på, med tankte på storleken.

Men bilderna kommer att ligga på min FTP:server i några dagar, så passa på att ladda ner dem om du är intresserad. De finns både nedpackade i en RAR fil, och alla bilder för sig i en mapp.

Saken är den at det är min vanliga dator som står som server, så den kommer inte alltid att vara online. Säkrast är att tanka dem på dagtid efter 08.00. Datorn är sällan på under natten.

Bilder

rr-bollnas.myftp.org
login: rr
pass: rr

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
brodin skrev:
Jag har en del bilder från RR-träningen i tisdags, som det sägs att folk vill ha tillgång till.

Jag har än så länge bilderna på min dator, och jag kommer inte på något bra ställe att lägga upp dem på, med tankte på storleken.

Men bilderna kommer att ligga på min FTP:server i några dagar, så passa på att ladda ner dem om du är intresserad. De finns både nedpackade i en RAR fil, och alla bilder för sig i en mapp.

Saken är den at det är min vanliga dator som står som server, så den kommer inte alltid att vara online. Säkrast är att tanka dem på dagtid efter 08.00. Datorn är sällan på under natten.

Bilder

rr-bollnas.myftp.org
login: rr
pass: rr

Det är så här Mannen att jag är ju Helmongo på datorer :ätapiller . Det tar ju ungefär hela dagen att bara se vilka som är med på korten. Så kan man minska storleken och se hela bilden direkt? Hur göra då? Kannoooonn av er att lägga upp bilder så man har nåt att kolla på i vinter. :tummenupp Verkar som det är bra utrustning åxå eftersom bilderna blir bra.
Jo nu till en helt annan sak, hittade en hemsida som säljer delar till bra kurs. Kolla runt lite så kanske det finns lite intressanta grejer till sommaren och så kan vi ju dela på frakten. www.redracingparts.com En annan behöver ju nytt tanklock (ej låsbart denna gång) eftersom hjärnan fungerar så illa i bland :kryckor . Vi hörs hörrni!

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Var det trännig förra tisdagen?
Trodde att träningarna var slut för säsongen, fina bilder i alla fall :tummenupp

Vi ses till våren

Thomas!

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
norrlansguld skrev:
Var det trännig förra tisdagen?
Trodde att träningarna var slut för säsongen, fina bilder i alla fall :tummenupp

Vi ses till våren

Thomas!

Fel av mig, det var inte i tisdags utan i förra söndagen, bandagen alltså.

Det är så här Mannen att jag är ju Helmongo på datorer . Det tar ju ungefär hela dagen att bara se vilka som är med på korten. Så kan man minska storleken och se hela bilden direkt? Hur göra då?
Min tanke var att man laddar ner RAR-filen som inehåller alla bilder, och sedan sorterar bort dem man inte vill ha själv.

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Trevliga bilder och många var det :tummenupp
(Ändrade rubriken åt dig:pannkyss )

Föll lite extra för denna detalj på kenneths nya honda :yoparty

Bifogat

• tumbroms.jpg