Peccus skrev:
Tycker att det är tokroligt med bilder från körningarna.
Vad kostar det att "anlita" honom? Är det något man måste göra i förväg eller är det bara att ta det med honom när han är på plats?
- P -
Som jag svarade Johan Brodin i ett pm då han frågade nästan samma sak.
Kenneth Wikman kan nog ha fler bilder från träningen men det är jag som mest brukar köpa honom att komma dit och fota så då blir de flesta bilderna på mig
Jag tänkte att vi kunde gå ihop och leja Kenneth W till att fota på några bandagar samt på någon träning. (Han måste ju givetvis ha tid att komma också.) Men går vi ihop ett gäng och kanske lägger 50-100:- per skalle så får han i alla fall till bensinpengar och att köpa lite käk eller fika för att han ställer upp och tar sig tid att komma till banan och fota. Det är säkert fler än jag som är intresserad av att ha grymt fotade bilder så därför tänkte jag att ni andra också kunde vara med och dela så får ni också schyssta bilder.
Man får inte heller glömma all tid som läggs på efterarbete med att sortera ut alla bilder, photoshoppa och sedan maila till folk. Dessutom är det inte billigt att köpa en värstingkamerautrustning heller. Han är ju dessutom overkligt duktig på att fota så bliderna han tar blir makalöst bra.
Ni har ju några smakprov från i höstas på
www.n-trade.se/rr
Kom också ihåg att alla bilder som jag har lagt ut där han har fotat är lågupplösta. I högupplöst format är bilderna ännu bättre och ännu skarpare. Vissa har sån skärpa att man baxnar över hur det kan funka att ta sådana bilder på ett rörligt mål. Jag kör väl helt enkelt för sakta
mvh
/ Kenneth