Bj.O.rn skrev:Är det Karen som är ute på visit i gruset samtidigt?
/B
Japp men hon klarade sig, Karen tappade dock några placeringarBj.O.rn skrev:Är det Karen som är ute på visit i gruset samtidigt?
/B
ZoulFly skrev:Jo då, visst är det det. Tror Åsa råkade ta med henne ut i sanden och har för mig att Karen inte var helt övernöjd...typ
Macho Woman skrev:Åsa är grym! Hon ger sig inte för något. Vad bryr hon sig om om det är folk i vägen eller om hojen egentligen går att köra i de farterna. Nu ska hon bara plugga lite rejsstrategi också. Sedan är det ingen som kan stoppa henne! Åsa for Veidec!
abstruse skrev:Tycker Åsa har lite dåligt med färg för att ha spenderat så mycket tid på "beachen"...
Åsa #96 skrev:Vad sa du blekfisen
Edit: tack för Paltes nummer som jag aldrig fick av dig
ZoulFly skrev:Jo då, visst är det det. Tror Åsa råkade ta med henne ut i sanden och har för mig att Karen inte var helt övernöjd...typ
Bj.O.rn skrev:Tycker mig se ett mönster... Snigel på stor debutantracet...
Nåväl.. skam den som ger sig..
/B
Åsa #96 skrev:Ja du, passa dig nästa gång .
Men tack för att du väjde och inte körde min arm i Stor Debutant, det uppskattas kan jag säga
Kör du på A-storp den 10/8?
Bj.O.rn skrev:Nä... Jobb
/B
Åsa #96 skrev:Tråkigt att höra. Men Knudan kommer du väl till helgen efter hoppas jag
Bj.O.rn skrev:Ja, men som mek antagligen, om Vberg ska köra.. jobbar natt till Fredagen så det blir att åka Skoda ner.. å hem åsså för den delen..
Inget mer trävlande planerat för min del i år (ev sista racet på åsen då kanske.. Var å smygtränade där idag med Ducceklubben)
/B
Åsa #96 skrev:Har ni med er den "lilla" husbilen då oxså eller?
Bj.O.rn skrev:
Var för övrigt bara gatåkare på plats..
/B
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |