frollo skrev:Vet nån vilka det var som fotade på racet i Lördags 15/10 på Sviestad?
Tyckte mig se folk med kamera i esset,torparen och sviestaböjen....Hur får man tag på de bilderna ?
//mange
Du råkade inte få en bild på mig #1 125-400? Jag körde inte så många varv i och för sigMcFille skrev:Här är ett par som jag postade i racedelen innan.
Har ett par till som blev hyfsade på datorn, bara från 125-400cc dock, då jag var upptagen med körning annars.
Martin skrev:Du råkade inte få en bild på mig #1 125-400? Jag körde inte så många varv i och för sig
Javisst, kör man fort så är det inte lätt att få bra skärpa!McFille skrev:...måste vara för att du låg ensam mycket...
Inga kanonbilder precis, dålig skärpa...
Det var någon supermotardåkare från skauneland, Per Björk hette han om jag inte minns fel. Hade bara kört en träning på blött med gatdäck på knutstorp innan. Låg 2a länge men tappade sen till 4:e. Körde 56.1 som bäst på racet. Han skulle fortsätta nästa år, tyckte det var riktigt roligt. Kommer nog att bli farlig! Han var inte riktigt van vid att den höga farten sa han.Don Quixote skrev:Vem var det som körde Robbans CBR med #63 på?
Don Quixote skrev:Vem var det som körde Robbans CBR med #63 på?
BrInK skrev:han heter Per a.k.a Tuben#10 här på forumet, har tävlat motard i år så övertala jag honom till att roadracing va roligare... haha
kommer bli snabb körde 1.06 på söndagen på knudan andra gången han körde där.
Ska bli intressant att se Tuben på bana nästa år, han lärde sig snabbt hur en RR hoj skall köras.BrInK skrev:han heter Per a.k.a Tuben#10 här på forumet, har tävlat motard i år så övertala jag honom till att roadracing va roligare... haha
kommer bli snabb körde 1.06 på söndagen på knudan andra gången han körde där.
torbson skrev:Och dom sista!
Penguin skrev:Man bockar och tackar för tokfina bilder Tobbe!
håkan skrev:Tacka Bo Hedlund för den här!
var tvungen att spara om den lite, finns en version som är 370kb också...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|