Bilder och racerapport från Karlskoga

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hej alla.
Ni som löpande håller er uppdaterade gällande racingen i Sundsvall har ju redan på vår hemsida sett att alla bilder samt racerapport från förra helgens tävling i Karlskoga nu är utlagda på N-TRADE RACING webben. Men för er andra så kan i besöka http://www.n-trade.se/racing för att kolla in bilderna och ta del av den grymma racerapporten från den verkligt händelserika racehelgen i Karlskoga.

Mycket nöje :)

Mvh

/ Kenneth

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Bra kört Kenneth!
Du är en hjälte! Hade din rygg varit OK är jag säker på att det skulle blivit vinst, det sätter jag en kexchoklad på! :)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
RJ skrev:
2464943 Bra kört Kenneth!
Du är en hjälte! Hade din rygg varit OK är jag säker på att det skulle blivit vinst, det sätter jag en kexchoklad på! :)
Tack Roger, men det tror jag inte så jag sätter emot :) Det är snabba grabbar som kör i R1000 toppen. Men det hade garanterat gjort mindre ont :) Är dock extremt nöjd över insatsen med tanke på att jag inte ens visste om jag kunde köra på Torsdagen före.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Bra kört och rapporterat, lycka till i finalen, ska hålla tummarna:tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
2468665 Bra kört och rapporterat, lycka till i finalen, ska hålla tummarna:tummenupp
Tack Johan. Roligt att du gillade rapporten och att du håller tummarna :Bugar för det kan verkligen behövas. Falkenberg är en grymt snabb bana och många förare har den som hemmabana, så troligen kommer man inte ha en chans. Men de skall i alla fall få svettas för poängen och jag tänker definitivt inte ge bort nåt gratis. Vi får se hur långt det räcker. Som sagt... Det kommer att bli stentufft och vi är flera som kör för titeln.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping