Touring skrev:Fasen va snyggt!!!!! Jag är helt impad!!!
TokJohan skrev:Kan bara hålla med ...
Ångrar mig nästan att jag lackade blanksvart när jag ser din hoj !!
Riktigt riktigt snyggt.
Förstör den inte nu med några dekaler !!
DU....den hade nästan blivit FÖR snygg om du lackat ramen !
// TOK
Felix skrev:Tackar några dekaler blir det inte, den får vara som den är nu! möjligtvis en ringen dekal om jag hinner ta mig det och köra i sommar!
Mattsvart blir lite "råare" samtidigt som jag var rädd att se ut som en ghostriderkopia annars...
Nope, den är inte hemmalackad. Lämnade det till en lackerare, om det ser lite si och så ut så är det en del handavtryck på hojen nu, samt lite bös efter städning..eisbaer skrev:Har du lackat den själv?
Jag vet... men den är iaf mattsvart, samt har blinkers och skylt... hoppas inte polisen ser rött när man kommer med denna...Pirro skrev:Snyggt! Men lite ghost rider varning...
Pirro skrev:Snyggt! Men lite ghost rider varning...
Danke... har faktiskt inte ghostrider som förebild så är den saken ur världen, svarta hojar fanns ju innan ghostrider så att säga...Santo skrev:Nu tycker jag det får vara slut med GR kommentarer så fort en hoj blir svart.
Bara för att man lackar svart betyder ju inte det att man tycker GR e
världens coolaste snubbe o ser upp till honom. Svart e snyggt i stilrent!
Felix skrev:Brutalt snygg hoj du har och läckra blinkers! Skall ta och kolla på 3 serieblinkare vid tillfälle, antar att det är en standard reservdel? Pris ca???
har haft som prio1 att få hojen klar och laglig.. så jag orkade inte leta miniblinkers alltför seriöst när det väl begav sig..
Felix skrev:Här kommer lite läskande bilder på vad vinterns slit resulterat i...
Fortfarande saknas dock framskärmen samt lite skruvar men på måndag så..
My mistake, trodde det var ytterligare en hoj du såltborggren skrev:Det är inte min hoj....det e ju för faan en R1;a.... :kocko åker bara Suzuki på gatan......har inga bilder på min R1000 (turbo) med de småblinkersarna
Hojen går i Gävle nu
Kostar orginal på BMW ca 300kr.....blir kanon snyggt (3 serie den förra karossen, vet ej vad den heter.....-97-02 eller nått)
"Vanlig" svart bilfärg, mattmedel i klarlacken,benfre skrev:Precis så har jag tänkt lacka mina kraschkåpor. Får man fråga vilken färg du använde ?
/Fredrik
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |