Niick skrev:2289791GokvällHär är lite bilder på MIN Aprilia RS 125,den ska bara regbesiktas och strypas också
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fast_aprilia_rs skrev:2290893Riktikg fin![]()
Är i Malmö just nu, kan man inte få komma och titta![]()
Hade varit rikitgt roligt och se 06_an i live !!!
Hör av dig Niick
Niick skrev:2290915Just nu står den i Landskrona, för registrering, besiktning och sånt![]()
fast_aprilia_rs skrev:2290921Ahh, f*n oxå, jaja kanske någon annan gång![]()
Skall du plugga ur den??
PS. vad kosta den ink. pluggning ??
Niick skrev:2290962Jag ska nog plugga ur den efter 100 mil servicen, dom kanske t.o.m gör det till mig på MotorSport ifall jag frågar, den kostade 57 998:- strypt.
fast_aprilia_rs skrev:2290969okk!!
mkt pengar men en fin hoj !!!
Jag prata med Jonas på Starol för ett tag sedan, då berättan han att det skall finnas 2st Cdi-boxar på 06:an fast bara en av dom är aktiv, så du skall ha en strypt och en ostrypt cdi-box..
Och han sa att det bara är att skifta kabel på cdi-boxen till den andra och sen koppla i avgasporten så skulle allt vara klart !!
Inget mek eller klabbande med munstycken eller ngt annat utan det vara bara det, sen skulle den gå som ett skott....
Då vet du hur man gör jallafall, det kanske bara är starol som stryper dom så men troligt vis gör dom på samma sätt...Tror jag![]()
fast_aprilia_rs skrev:2291023okk..gött !!
men du !!! ifall du nu har en sån snygg maskin och en 2-takts motor, då måste du f*n ha den urpluggad, pluggad och opluggad är en j*vla skillnad !!!
Spec ax men även top men axet blir 1000 gånger roligare och bättre
Urpluggat skall det vara![]()
Mr Wheelie skrev:2290969okk!!
mkt pengar men en fin hoj !!!
Jag prata med Jonas på Starol för ett tag sedan, då berättan han att det skall finnas 2st Cdi-boxar på 06:an fast bara en av dom är aktiv, så du skall ha en strypt och en ostrypt cdi-box..
Och han sa att det bara är att skifta kabel på cdi-boxen till den andra och sen koppla i avgasporten så skulle allt vara klart !!
Inget mek eller klabbande med munstycken eller ngt annat utan det vara bara det, sen skulle den gå som ett skott....
Bärgren skrev:2292176Plus att man måste koppla in avgasporten![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |