Bilder Rörken 2005-06-16

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Hmm, datumet blev lite fel där va (för det är väl inte bilder från i övermorgon?):7peta :hihi
Annars, finfina bilder och för en annan som premiärkörde Rörken (vansinnigt kul) var det roligt att se sig själv på nya hojen. :)

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
TM skrev:
Hmm, datumet blev lite fel där va (för det är väl inte bilder från i övermorgon?):7peta :hihi
Annars, finfina bilder och för en annan som premiärkörde Rörken (vansinnigt kul) var det roligt att se sig själv på nya hojen. :)
Sådär ja!
Jag har lite förkärlek för streetfighters och fotade din en hel del. Man blir lite småkär, men du måste byta till annat avgassystem snarast möjligt! Ljudet mannen ljudet.

Såg föresten att du hade repat motorkåpan vänster sida? Har du redan premiär kraschat den eller har du kanat i vid nerlägg? Såg ut som kraschskador??

//F

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Fina bilder! kul att du fotar fortsätt med det :banana (fast jag bara var med på en) men jag kom sent, men nästa måndag är jag ledig då....... :banana

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Har kollat båda bildgallerierna. Kan bara tycka att det var kanonbilder allihop!! Kul att det har kommit igång med fotograferandet igen, likt förra säsongen. Det har inte varit så strålande väder, förhoppningsvis blir de kommande måndagarna lika fina som gårdagen. Igår tror jag det var fullt i alla grupper förutom den gröna (?). :tummenupp

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Fredda66 skrev:
Sådär ja!
Jag har lite förkärlek för streetfighters och fotade din en hel del. Man blir lite småkär, men du måste byta till annat avgassystem snarast möjligt! Ljudet mannen ljudet.

Såg föresten att du hade repat motorkåpan vänster sida? Har du redan premiär kraschat den eller har du kanat i vid nerlägg? Såg ut som kraschskador??

//F
Jo, jag la (ofrivilligt) ner den i en "gruspöl" vid Riala kyrka:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=84463&highlight=rullgrus
Beträffande roligare burkar så läste jag lite på TriumphRAT-forumet om dessa tillsammans med en ommappning vilket tydligen skulle generera en del avgassmällar, så därför har jag avvaktat lite (på en ev. uppdaterad mappning). Sedan är det ju snart semestertider och övriga familjemedlemmar prioriterar inte slip-on framför semesterkassan av någon konstig anledning (läs: :tuttar ) :confused: :3freak

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Till och med en amatör kan ju lyckas med ett bra kort iaf :)

PICT0460.jpg

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Hoj
SV 650S
Bear skrev:
Se och lär ! Denna bild är ju ett skolexempel på kurvtagning, kolla Blicken !

//B

Skryt lagom du... :D :D :D :D

En annan får sitta på Gotland och ha abstinens... Det roliga är att nu har jag fått förståelse av de som inte har kunnat vara med en måndag... Det är verkligen beroendeframkallande!!!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bear skrev:
Se och lär ! Denna bild är ju ett skolexempel på kurvtagning, kolla Blicken !

//B

Japp, rakt mot fotografen som en äkta pozer! :yoparty :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...