Bilder SRW 13/5

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Håller på att lägga ut bilderna från dagens körning. Har fotat röd och gul grupp. Sorry, blåa! :)

Gå in på min facebook och ta det ni vill ha. Sorterar ej utan lägger ut alla! Är ni med så tagga gärna er! Hoppas där är något som duger. :)

Vänlig hälsning
Money
(Monika Dejna)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kom du med på nån? Vet knappt vem jag fota förutom Viktor. Hhahaha..... :) Tackar!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Där är fler på g, men facebook är jävligt slött. Blir en mapp till med bilder. :)

Surballe

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
2002, Yamaha R1
Ingen som fick med min highsider? Sista rundan, gul grupp, 2 min kvar. En polare har lovat att göra en tavla av bilden i så fall ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag hörde att Pengen var tvungen att ha lååååååååånga slutartider för att du skulle fastna:rofl

haha där är en bild som är riktigt fin på micke. :tummenupp

mrnenad

Ny medlem
Gick med
1 May 2005
Hoj
RSV Mille -00 under construction
För mig som e fb noob måste man lägga till dig som vän för att kunna tagga fotot money?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ingen som fick med min highsider? Sista rundan, gul grupp, 2 min kvar. En polare har lovat att göra en tavla av bilden i så fall ;)

Jag hade dig perfekt i fokus men tryckte inte av pga av att jag var osäker på om du villa ha den. Sorry i så fall. Av ca 2600 bilder går jag strax igenom de sista 800 och lägger upp dem så fort som möjligt.

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawatia
Tack för många bra bilder:tummenupp

Var det bara jag som kände mig väldigt långsam i Röd idag.:D Ligger o pressar bra, så bara flyger dom förbi på yttern :va, måste vara hojen:hihi

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Tack för många bra bilder:tummenupp

Var det bara jag som kände mig väldigt långsam i Röd idag.:D Ligger o pressar bra, så bara flyger dom förbi på yttern :va, måste vara hojen:hihi

Ja, vilka jäklar till att köra snabbt.. :näsblod
Fått bort fågelskiten? :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
För mig som e fb noob måste man lägga till dig som vän för att kunna tagga fotot money?

Tror inte det. Men accepterat din förfrågan. :) Kommer ju fler gånger. :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping