Bilder SRW 24 april 2011

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Håller på att ladda upp bilderna från dagens körning. Kameran och jag var inte riktigt överrens idag. Men jag lägger ut alla bilder som dom är orkar inte ens ta bort de som suger riktigt mycket. :)

Vill ni ha bilder på er får ni adda mig som vän, Monika Dejna. Vänligen tagga er själva! :tummenupp

Kan ta en stund innan bilderna ligger ute då min fb gör allt för att jävlas, plus att det är runt 600 bilder.

Hejsvejs!! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
jag vet, men kan inte göra något åt d tyvärr. :( jätte störigt o jobbigt e d.

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
tur man inte ser hur jävla trött man e på bilderna.
helt klart den jobbigaste körningen jag har varit på.
tror jag måste börja motionera.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hahah ang se hur man ser ut när man kör, kan ju tipsa vissa att INTE kolla på mig när ni kör! hhahaha.... :) har ett par st bilder där föraren kollar direkt på mig. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag håller på att ladda upp dom, tagit halva kvällen o ladda upp 100 bilder. :( försöker skynda mig men FB gillar inte mig.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Bad Request
The server found your request confusing and isn't sure how to proceed.

hahhahahaha d får ja upp när ja ska edita bilderna. det ligger 191 bilder uppe nu. börjar tanka nästa album.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
De sista o bästa bilderna kommer i morgon. Där är gula gruppen med oxå. :tummenupp

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Är det inte bättre att lägga upp dom bilderna som faktiskt är nåt att visa upp istället? :va

Halva jobbet är ju hemma vid datorn när man fotat.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Är det inte bättre att lägga upp dom bilderna som faktiskt är nåt att visa upp istället? :va

Halva jobbet är ju hemma vid datorn när man fotat.

på vilket sätt skulle det bli bättre av att det blir mer jobb för mig? bilderna är inte för min skull, gör d bara för att d e en rolig grej. vet om att de flesta tycker om att ha bilder på sig själva när de kör. har varken tiden eller intresset att pilla med bilderna. därför facebook e så bra, där kan ja slänga upp alla bilder sen gör folk vad dom vill med dom. :tummenupp

gillar du inte att kolla på dom kan du skita i det. :)

vill du ha bra bilder kan du betala för dem till de som är proffs. ;)

puss :D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Money! Skaffa ett litet webhotell och länka därifrån! (Bah...kvinnor... ;) )

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Money! Skaffa ett litet webhotell och länka därifrån! (Bah...kvinnor... ;) )

johnny darling, jag fotar kanske två tre gånger per år. känns väldigt onödigt att skaffa ett sånt. är inte speciellt intresserad av fotografering, men ibland e d kul o ta bilder på andra när ja inte kan köra själv.

men tack för tipset! :)

:krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Varit extremt mycket killar som sökt inträde till The Pink Ladies gruppen. Om det är folk som vill se sina bilder från SRW så ska ni bli vän med mig, inte gå med i gruppen. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning