[Bilder] Sturup 25/7 -10

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Tjena Papz...

Feta bilder som vanligt...:krama

Ball depåbild i slutet...
@Embla o Lasen, kul att se er i depån...:)

Med vänliga hälsningar

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Finfina bilder! :tummenupp

Hoppas d går bra om ja snor din tråd lite, men tänkte kolla om någon råkade fota mig när jag vurpa? Vill se! :D Pma i såna fall! Tack :krama

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
Finfina bilder! :tummenupp

Hoppas d går bra om ja snor din tråd lite, men tänkte kolla om någon råkade fota mig när jag vurpa? Vill se! :D Pma i såna fall! Tack :krama

Kom in till mig så kan jag fixa den i stl.70*100 så du kan hänga upp den på väggen.:tungan:gnissla:krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kom in till mig så kan jag fixa den i stl.70*100 så du kan hänga upp den på väggen.:tungan:gnissla:krama

hahhaa.....är det en snygg krash så varför inte. :tungan verkar inte ha varit någon som stod där då. :( nyfiken på hur det såg ut. :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
hahhaa.....är det en snygg krash så varför inte. :tungan verkar inte ha varit någon som stod där då. :( nyfiken på hur det såg ut. :D

Om du tänker på hur dem övriga bilderna ser ut. Gör du det? Bra. Tänk dig då samma position och en liknande lutning på hojen. Största skillnaden är dock ett plötsligt gasavdrag. :crash

Hur känns det idag? Inte ont någonstans eller så!?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Om du tänker på hur dem övriga bilderna ser ut. Gör du det? Bra. Tänk dig då samma position och en liknande lutning på hojen. Största skillnaden är dock ett plötsligt gasavdrag. :crash

Hur känns det idag? Inte ont någonstans eller så!?

Jo jag vet, hela dagen kändes FEL! Var tvungen att påminna mig själv att jag ska röra mig på hojen osv. :huvet Sista passet gick lite bättre iaf.
Lutning hade jag massor på hojen, felet var att jag hade slagit av på gaset och börja gasa alldeles för sent. Plus att jag hänger i styret! :brinnerup Jag vet exakt alla fel jag gör, måste bara få ordning på mitt skit! :D

Nä jag mår bra idag, högertummen är det enda jag har ont i. Fattar inte varför då jag kasa av på vänster sida. Men tror jag höll så hårt i styret att det slets ur mina händer när det släppte. :D :D
Så länge jag kan greppa en redbull så är allt bra! :D:D:D:D:D

Tråkigt att vänta en hel månad tills nästa körning bara. :(

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jo jag vet, hela dagen kändes FEL! Var tvungen att påminna mig själv att jag ska röra mig på hojen osv. :huvet Sista passet gick lite bättre iaf.
Lutning hade jag massor på hojen, felet var att jag hade slagit av på gaset och börja gasa alldeles för sent. Plus att jag hänger i styret! :brinnerup Jag vet exakt alla fel jag gör, måste bara få ordning på mitt skit! :D

Första steget är att veta vad man gör fel. Sen kommer allt strul med att försöka ändra på det. :näsblod Antar att du kan få mycket hjälp från RR_06.

Nä jag mår bra idag, högertummen är det enda jag har ont i. Fattar inte varför då jag kasa av på vänster sida. Men tror jag höll så hårt i styret att det slets ur mina händer när det släppte. :D :D
Så länge jag kan greppa en redbull så är allt bra! :D:D:D:D:D

Bra det. Det var bra att du kom ut på banan igen. Lätt annars att det sätter sig för djupt.

Tråkigt att vänta en hel månad tills nästa körning bara. :(

Varför vänta en hel månad!? Finns lediga platser till helgen.

Förlåt Papz att jag spammar sönder din tråd med annat blaj. Är bara lite bitter att jag inte hamnade på fler bilder. :död

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Första steget är att veta vad man gör fel. Sen kommer allt strul med att försöka ändra på det. :näsblod Antar att du kan få mycket hjälp från RR_06.

Bra det. Det var bra att du kom ut på banan igen. Lätt annars att det sätter sig för djupt.

Varför vänta en hel månad!? Finns lediga platser till helgen.

Förlåt Papz att jag spammar sönder din tråd med annat blaj. Är bara lite bitter att jag inte hamnade på fler bilder. :död

Japp, han är bäst. :)

Det är sån hästgrej, hade jag kunnat så hade jag kört in hojen själv. Upp i sadeln direkt. :tummenupp

För att jag inte har ledigt, jobbar. Har ändå lyckats smussla till mig massa söndagar lediga, kan tyvärr inte få allt. :) Men hoppas iaf att jag ska kunna köra alla körningar i september. :tummenupp

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
Japp, han är bäst. :)

Det är sån hästgrej, hade jag kunnat så hade jag kört in hojen själv. Upp i sadeln direkt. :tummenupp

För att jag inte har ledigt, jobbar. Har ändå lyckats smussla till mig massa söndagar lediga, kan tyvärr inte få allt. :) Men hoppas iaf att jag ska kunna köra alla körningar i september. :tummenupp

Jag har hört att det ska regna hela september:D
Men då kan man ju rida istället:tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag har hört att det ska regna hela september:D
Men då kan man ju rida istället:tungan

då får ja väl lära mig att köra i regn oxå. :tummenupp min hoj funkar iaf i regn, till skillnad från vissa andras. :tungan

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping