Bilder - Sturup RaceWay 090913

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Folk är alldeles mållösa..

Jag vet att bilderna är aningen mörka men det går att hämta upp lite. Skulle ha kollat histogrammet när jag var på banan. Har ni hittat o straffat den som släpade med sig regnet?

-A

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Va nöjd med att det är tyst, mina foto var ju "skitdåliga" :D Tyst = BRA BILDER! :)

Sådär kul att köra Malmö-SRW på hoj dock o att bara ha shorts med sig, speciellt när man ser depåchefen i täckjacka...(klenis).

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Buhu, jag kom inte med på bild :huvet:gråta

(Nu har du åtminstone en kommentar)

Tyvärr drog jag hemåt igen när det inte såg ut att vara nåt slut på regnet.. Det var lite mycket ett tag för att jag skulle våga ha prylarna ute i vätan. Blev det inte rätt kallt också? Rookie såg ut att lida lite, när han trånade efter depåchefens täckjacka.

Va nöjd med att det är tyst, mina foto var ju "skitdåliga" :D Tyst = BRA BILDER! :)

Sådär kul att köra Malmö-SRW på hoj dock o att bara ha shorts med sig, speciellt när man ser depåchefen i täckjacka...(klenis).

Ja, jag såg den spydiga kommentaren. Det framkom ju snart att det bara handlade om att chocka och starta en storm av åsikter om uppförande.

Men det föll ju helt platt. :tummenupp

Det såg ju bara strongt ut att fota i shorts. Här har vi en som vägrar släppa sommaren.

-A

Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Rookie såg ut att lida lite, när han trånade efter depåchefens täckjacka.

Det såg ju bara strongt ut att fota i shorts. Här har vi en som vägrar släppa sommaren.
-A

För protokollet så var jag mer sugen på ett par långbyxor än en jacka. Shorts var inte strongt, det var idiotiskt! :D

Men så är det för medelmåttiga fotografer som inte får sålt några bilder...man har bara råd till halva byxor...:gnissla:D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Folk är alldeles mållösa..

Jag vet att bilderna är aningen mörka men det går att hämta upp lite. Skulle ha kollat histogrammet när jag var på banan. Har ni hittat o straffat den som släpade med sig regnet?

-A
Du ska få en kommentar, KANON!
Gillar bilder på våra DC, denna gången var det Erik som hade kollen.

Sen undrar jag, blev det några bra bilder i stan i lördags...? ;)

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Du ska få en kommentar, KANON!
Gillar bilder på våra DC, denna gången var det Erik som hade kollen.

Sen undrar jag, blev det några bra bilder i stan i lördags...? ;)

Ja, jag fick lite önskemål om det ju. :)

Fast jag får jobba lite på kamerainställningarna. Bilderna har lite väl klatchiga färger o är nertonade. Även om jag gillar dom så kanske jag ska backa lite på nivåerna. DC jackorna ser ju radioaktiva ut.

Näe, jag tog med kameran på stan men det blev inget fotat faktiskt. Trist när det blir sådana dagar.

För protokollet så var jag mer sugen på ett par långbyxor än en jacka. Shorts var inte strongt, det var idiotiskt! :D

Men så är det för medelmåttiga fotografer som inte får sålt några bilder...man har bara råd till halva byxor...:gnissla:D

Ja, det går lite trögt. Men var glad för att du hade råd med övre halvan av byxorna.

-A

Last edited:

Micke H

www.mphfoto.se
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 750 K7
Ja, det går lite trögt. Men var glad för att du hade råd med övre halvan av byxorna.

-A[/QUOTE]

Kan bara instämma.

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Ja, jag såg den spydiga kommentaren. Det framkom ju snart att det bara handlade om att chocka och starta en storm av åsikter om uppförande.

Men det föll ju helt platt. :tummenupp

eller inte :D En tråd som hade haft 57 besök dök upp i strax under 300 besök... Är det inte det ni vill som skriver här att ni ska få kommentarer och besök? :gnissla :krama och genom det sälja foton??

Det var i alla fall syfte nr 2 för min del :D

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Ahaaa! Får du procent på.. ?

eller inte :D En tråd som hade haft 57 besök dök upp i strax under 300 besök... Är det inte det ni vill som skriver här att ni ska få kommentarer och besök? :gnissla :krama och genom det sälja foton??

Det var i alla fall syfte nr 2 för min del :D

Pidder

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
GSXR 750 -09
Lysande bilder.
Jag fastnade.
Men typiskt att man hade slicks o det regnade o man stod upp i kurvorna....

Men kan knapast anklaga fotografen för det.... Hmmm får skylla på någon annan

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Det är inget fel på några av era bilder men tänk på att det börjar närma sig slutet på säsongen och det har gått en viss inflation i mängden bilder som finns att tillgå. :krama

Tack och absolut är det så. Förhoppningsvis är där nya förare vid varje tillfälle som åtminstone kommer på bild första gången. Men sen vet man ju inte om dom hittar hit. :va

En annan grej är att det inte är så lätt att hitta vinklar som är nya där man kommer tillräckligt nära med solen på från rätt håll.. Ni borde bygga om banan varje vinter.. :D Så till nästa år önskar jag mig lite mer kuperat, fler högersvängar och ett hopp. Och så lite mer babes i bikini och hotpants. Då blir det depåbilder minsann. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning