Biljard ställen i Stockholm?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Ja som rubriken lyder...
Jag letar efter ett trevligt biljardställe på söder eller nära T-centralen men då "allt om Stockholms hemsida" är sketa skum så får jag inte hittar det jag söker.

Så finns det någon som har ett bra biljardställe som man kan drika några öl :fyllisar på och lira biljard så klart :yoparty ? Skicka gärna länk på deras hemsida så jag kan hitta telefon nummer och annat nödvändigt om man måste boka i förväg :)

Japp jag är en bondlurk :arsele

Finns ett trevligt ställe i Haninge annars, ligger vid Eriks pizzeria. Mycke öl att välja mellan. Dock måste man vara medlem (kostar 20 kr :rolleyes: )

2741794 Ja som rubriken lyder...
Jag letar efter ett trevligt biljardställe på söder eller nära T-centralen men då "allt om Stockholms hemsida" är sketa skum så får jag inte hittar det jag söker.

Så finns det någon som har ett bra biljardställe som man kan drika några öl :fyllisar på och lira biljard så klart :yoparty ? Skicka gärna länk på deras hemsida så jag kan hitta telefon nummer och annat nödvändigt om man måste boka i förväg :)

Japp jag är en bondlurk :arsele
Hmm finns ett på folkgunagatan (har för mig det) nära folketskebab (om ni äter där så se till att nån vakar era saker hela tiden..)

Kan fråga en polare som bor om du vill men de får bli imorn.

http://www.aos.se/Sok.aspx?Query=biljard&cid=0&kid=0&type=1

Mmm, det var svårt att hitta på allt om stockholm...:rolleyes:

Ja e int dum. Som norrläningarna säger.

Jag har kollat där men det måste vara något med våran webläsare eller nåt gått för jag får upp en massa orelevant skit som "biljard föreningar" eller skit bakom spakarna?. Nåja jag blir irriterad på den där sidan. Ge mig riktiga tipps i stället.

Jag vill ha biljard och öl! Inte bara biljard! Öla :fyllisar

Edit:stafning, ja e trötter!

Last edited:
Ja e int dum. Som närrläningarna säger.

Jag har kollat där men det måste vara något med våran wevbläsare eller nåtgåt för jag får upp en massa orelvent skit som "biljard föreningar". Nåja jag blir irriterad på den där sidan. Ge mig riktiga tipps i stället.

Jag vill ha biljard och öl! Inte bara biljard! Öla :fyllisar

Du menar alltså att om du klickar på länken jag lade in så får du fram biljardföreningar? Mycket märkligt måste jag säga :pannkyss

Kör på, som Prulle också tyckte, Söderhallen biljard. Helt okej ställe :tummenupp

Hornsgatan 61
118 49 Stockholm

Telefon: 08-7205680

Söderbiljarden är ett helt ok ställe. Förvisso en förening, men att bli medlem är inga problem. Man kan även hiva dart.
Bra läge också.

Bondegatan 18
08 - 640 42 65

Du menar alltså att om du klickar på länken jag lade in så får du fram biljardföreningar? Mycket märkligt måste jag säga :pannkyss

Kör på, som Prulle också tyckte, Söderhallen biljard. Helt okej ställe :tummenupp

Hornsgatan 61
118 49 Stockholm

Telefon: 08-7205680

Diss da shit

:tummenupp

Jolo på Västmannagatan vid Odenplan är bästa biljardstället i Stockholm. Punkt. 10 minuters promenad från T-centralen.

Blir söderhallen biljard, jag är inte 23 så jag kommer inte in på JoLo stället. Helgen är fixad. :yoparty

Utvärdering av allt om stockholm sidan: Skum sida när man är trött. Det var inte skit bakom spakrna jag var bara trött :näsblod . Det skulle vara mera trevligt med mera information om en del ställen. Men jag fick veta nog. Ska bara lära mig sajten bättre :rolleyes:

Jolos o co är helt ok! lite dyrt kanske men käket innan är asgott och sedan biljarden e högklassisk för man kan beställa in öl i meterglasrör. AS grymt

*/ ?>
Back