Billig affär med mc-kläder i Skåne

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Jag skulle uppskatta info om affär med vettiga priser på mc-kläder i Landskrona-regionen (med någon mils radie). Då jag inte är ute efter något mer specifikt än medelsegment hjälm + handskar + stövlar + ryggskena + tvådelat skinnställ värderar jag möjligheten att prova och kolla runt i sortimentet mer än absolut lägsta pris.

/Daniel

MC-kläder i Lomma snett mellan malmö & lund

http://www.mcklader.com/

karta.jpg

zilog skrev:
Jag skulle uppskatta info om affär med vettiga priser på mc-kläder i Landskrona-regionen (med någon mils radie). Då jag inte är ute efter något mer specifikt än medelsegment hjälm + handskar + stövlar + ryggskena + tvådelat skinnställ värderar jag möjligheten att prova och kolla runt i sortimentet mer än absolut lägsta pris.

/Daniel

MotorSport (Suzuki) i Landskrona tycker jag är en kanonaffär, mycket trevliga och ger gärna tips om andra ställen man kan handla från. Har allt du letar efter och har de inte i din storlek så fixar de hem..! Stick ner och snacka med dem (bra att stödja lokalhandeln också)... :)

http://www.motorsport.ms

Finns även Yamaha Center i Helsingborg som har ett stort utrustningssortiment och Bröderna Hörberg nere på Center Syd, har inte varit där men de ska visst ha allt man behöver också.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick