Billiga parkeringar i göteborg?

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Eftersom man nu fått lägenhet mitt i Centrum, vid odinsplatsen, så inser man ju att hojen är underbar när man kan ställa den på innergården. Dock blir bilen ett problem, när man endast hittar parkeringar för 15-20kr/t.
Någon som har nått förslag på var dom allra billigaste parkeringsplatserna i centrum finns? Gärna i närheten av Odinsgatan. Heden är ju så klart ett alternativ dock höjer dom där nu till 6kr/t ... Någon som vet nått som är bättre och närmare?
:va

Last edited:
Finns det ingenstans att stå på baksidan av odinsplatsen mot spårvagnspåren till, kanske mycket problem med inbrott där iofs.

Boendeparkering på gatorna?

Finns det ingenstans att stå på baksidan av odinsplatsen mot spårvagnspåren till, kanske mycket problem med inbrott där iofs.

Boendeparkering på gatorna?

Tyvärr är inbrott väldigt vanligt där. Både vid spåren mot kyrkogården och även på andra sidan (bakom alla byggnader på "bikestreet"). Polaren har fått inbrott och skadegörelse på sin bil 5-6 ggr under ca 4 år.

Boendekort får man bara om man står själv på bilen samt har ett förstahandskontrakt på lägenheten.

Hoppas att du har fått det, annars kan du tjockglömma boendekortet :(

Boendekort som sagt.

Om du inte kan fixa det så kan du stå på parkeringen mitt emot ullevi, där shellmacken var förr, kostar max 20kr/dygn. Billigare i närheten kommer du nog inte åt...

Välkommen till kvarteret :hej

Tyckte jag såg dig o tjejen din härom dagen :)
När blire inflyttningsfest? :öl

Parkeringshuset (PSmart) vid Göteborgs Energi tar 600:- i månaden, kan kanske vara något? Passar kanon för mig som bor på Norra Ågatan, men det är kanske lite långt för dig att gå från Odinsplatsen?

Boendekort som sagt.

Om du inte kan fixa det så kan du stå på parkeringen mitt emot ullevi, där shellmacken var förr, kostar max 20kr/dygn. Billigare i närheten kommer du nog inte åt...

Välkommen till kvarteret :hej

Tyckte jag såg dig o tjejen din härom dagen :)
När blire inflyttningsfest? :öl

tack tack ah det var nog vi. Vart är det du bor?... haha inflyttningsfest med sporthoj.... njaaaaaaaaa lite tvek på den :pannkyss

tack tack ah det var nog vi. Vart är det du bor?... haha inflyttningsfest med sporthoj.... njaaaaaaaaa lite tvek på den :pannkyss

Jag hade fest i mars och det var inga problem :tummenupp Lika lugnt och städat som vanligt :rolleyes: Inga större men kvar och lägenheten är nästan som den var innan, förutom lite småsaker då :gnissla

Jag hade fest i mars och det var inga problem :tummenupp Lika lugnt och städat som vanligt :rolleyes: Inga större men kvar och lägenheten är nästan som den var innan, förutom lite småsaker då :gnissla

Inflyttningsfest låter kul.
Vi kan säkert hjälpa till att arrangera?
Eller vad tror du Jessan...du lånar väl gärna ut din bålbalja:-)?:öl

på VALÅSGATAN KAN DU PARKERA GRATIS! bor själv här uppe!:tummenupp
det e ganska nära gårda, titta på eniro kartan.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick