Billigast i Sverige,Var?

teamairborne

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2006
Hoj
Alla möjliga men ingen riktig sporthoj än
Hej, ska skaffa mig en 125 dirtbike och ni verkar ha bra koll var det finns bra billiga grejer. Såklart. man får vad man betalar för, men ibland finns samma vara för mindre!
Har bara börjat och leta på nätet nu och hittat bl.a. www.motorhandel.se
verkar ok eller vad säger ni? Ligger närmast så ska nog köra upp o kolla.
:tummenupp

appelvikaren

Small but powerfull!
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
DR350s, Rd125 , Ten7 & 14a
Den ser ju helt okej ut!
Har du tänk och hoppa uppåt 2meter högst kanske du borde ha något kraftigare men den där såg faktiskt fin ut!

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
appelvikaren skrev:
2683173 Den ser ju helt okej ut!
Har du tänk och hoppa uppåt 2meter högst kanske du borde ha något kraftigare men den där såg faktiskt fin ut!
ja faktiskt för fem tusen så såg den robust ut!:tummenupp

teamairborne

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2006
Hoj
teamairborne skrev:
2683056 Hej, ska skaffa mig en 125 dirtbike och ni verkar ha bra koll var det finns bra billiga grejer. Såklart. man får vad man betalar för, men ibland finns samma vara för mindre!
Har bara börjat och leta på nätet nu och hittat bl.a. www.motorhandel.se
verkar ok eller vad säger ni? Ligger närmast så ska nog köra upp o kolla.
:tummenupp

Var uppe i butiken och köpte en sådan cross. den ser bra ut och går kanon nu när jag har höjt nålen i förgasaren ett steg. Supernöjd. rijäl aluminiumswing och uppsidedown gaffel.
Kan ta lite bilder imorron. Rekomenderas. Såg denna modellen i en mc-tidning där nästan alla modeller i sverige fanns och där var rekomenderat pris 6990kr. vilket den också är värd!
men på motorhandel tar de bara 5 tusen vilket i mina ögon är oslagbart för denna maskin.
MVH Tomas

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Var uppe i butiken och köpte en sådan cross. den ser bra ut och går kanon nu när jag har höjt nålen i förgasaren ett steg. Supernöjd. rijäl aluminiumswing och uppsidedown gaffel.
Kan ta lite bilder imorron. Rekomenderas. Såg denna modellen i en mc-tidning där nästan alla modeller i sverige fanns och där var rekomenderat pris 6990kr. vilket den också är värd!
men på motorhandel tar de bara 5 tusen vilket i mina ögon är oslagbart för denna maskin.
MVH Tomas

Blev det några bilder? Har du haft några problem med hojen, nu när du kört ett tag? :)

teamairborne

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2006
Hoj
Blev det några bilder? Har du haft några problem med hojen, nu när du kört ett tag? :)

Hej, har varit ute och lekt lite i snön med, har varit skoj och den har funkat kanon, startat lätt varje gång och drar knappt nån soppa.Vi har till och med åkt två på den utan problem. Vet flera som har köpt denna och de har inte heller stött på några problem, det var nog någon som körde sönder ett lager, men det är standardlager som kostar 14,90kr på Biltema.
Om man kollar på AluminiumSwingen som är superfin, hade den säkert kostat runt 3000 och tillverka i sverige.
Fast jag är helnöjd ska jag uppdatera med denna här som har lite annan motor (svart) och kraftigare ram vilket kan vara fördel om man ska börja hoppa lite, + att den har gasdämpare. Bäst av allt är att det är samma pris:4995kr. Eller blir det en 150cc. För 6995kr

Oja, glömde plåta några bilder, ska göra det..

Bifogat

• FX-206ZY,1.jpg
    FX-206ZY,1.jpg
    104.4 KB · Visningar: 102
  • FX-206ZY,2.jpg
    FX-206ZY,2.jpg
    102.6 KB · Visningar: 73
  • FX-206WY 150CC,1.jpg
    FX-206WY 150CC,1.jpg
    102.6 KB · Visningar: 112

teamairborne

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2006
Hoj
Hej, har varit ute och lekt lite i snön med, har varit skoj och den har funkat kanon, startat lätt varje gång och drar knappt nån soppa.Vi har till och med åkt två på den utan problem. Vet flera som har köpt denna och de har inte heller stött på några problem, det var nog någon som körde sönder ett lager, men det är standardlager som kostar 14,90kr på Biltema.
Om man kollar på AluminiumSwingen som är superfin, hade den säkert kostat runt 3000 och tillverka i sverige.
Fast jag är helnöjd ska jag uppdatera med denna här som har lite annan motor (svart) och kraftigare ram vilket kan vara fördel om man ska börja hoppa lite, + att den har gasdämpare. Bäst av allt är att det är samma pris:4995kr. Eller blir det en 150cc. För 6995kr

Oja, glömde plåta några bilder, ska göra det..

Vad tycker ni om de här? Verkar ok för det priset va?

Bifogat

• FX-206WY 150CC,2.jpg
    FX-206WY 150CC,2.jpg
    104.4 KB · Visningar: 65
  • FX-206WY 150CC,3.jpg
    FX-206WY 150CC,3.jpg
    74.1 KB · Visningar: 84
  • 1256362230.jpg
    1256362230.jpg
    47.4 KB · Visningar: 68

xeon

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Hoj
Honda crf 250x 05
lägg in egna bilder:p funderar på att köpa en sån hoj, hur är det med kvaliten?

Sebee

ride it like u stole it;)
Gick med
27 Jan 2007
Hoj
ktm 450 sm o så min älskade mini ;)
kolla birkaimport.. dom e billiga :D hahahhaha köp aldrig ngt därifrån.. de e trasigt när de kmr i för stor kartong..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024